الهلال عربستان به سختی قهرمان جام حذفی شد

الهلال عربستان به سختی قهرمان جام حذفی شد

پایگاه خبری فوتبالی- در دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی عربستان موسوم به «خادم حرمین شریفین»، تیم الهلال توانست در ضربات پنالتی الوحده را شکست دهد. 

به گزارش فوتبالی، در دیدار تیم های الهلال و الوحذه به قضاوت "سیمون مارچینیاک" از لهستان، با حضور گسترده علاقه مندان فوتبال در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده برگزار شد، الوحده که در بازی نیمه نهایی تیم النصر را با تاکتیک دفاع و استفاده از ضد حمله ها شکست داده بود، در این بازی هم قصد داشت با چنین ترفندی الهلال را هم متوقف کند که تا اواخر بازی  موفق شد. 

در این دیدار تیم الوحده در دقیقه ۳۶ با گل "عبدالکریم یودا" بازیکن قرانسوی خود از الهلال پیش افتاد. این گل تا انتهای ۹۰ دقیقه پابرجا بود تااینکه در دقیقه ۹۹ و در حالیکه ۱۱ دقیقه از سوی داوار به عنوان زمان تلف شده اعلام شده بود، "علی البلیهی"،  دروازه الوحده را در پی حمله های مکرر آبی پوشان باز کرد. 

با تساوی یک - یک دو تیم، بازی به وقت اضافی و ضربات پنالتی رفت. در پنالتی ها و در شرایطی که همه چیز مساوی پیش مس رفت،  در پنالتی یازدهم با گل نشدن ضربه الوحده و گل شدن توپ به سود الهلال، قهرمانی الهلال در این مسابقات قطعی شد. 

بدین ترتیب الهلال که در این فصل هیچ جامی را کسب نکرده بود، با قهرمانی در جام حذفی،  تا حدودی خاطره های تلخ بازی های قبلی را از ذهن علاقه کندان خود پاک کرد. 

۱۹۷۹