پیام عجیب استراماچونی پس از دریافت مطالباتش؛ استقلال در قلب من است!

پیام عجیب استراماچونی پس از دریافت مطالباتش؛ استقلال در قلب من است!

پایگاه خبری فوتبالی-سرمربی ایتالیایی پیشین تیم فوتبال استقلال بعد از دریافت تمام مطالباتش از این باشگاه از علاقه خود به استقلال صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره بحث دریافت مطالباتش از سوی باشگاه استقلال گفته است:" بسیار خوشحالم این ماجرا تمام شد. متأسفانه وعده‌های زیادی داده شد و دروغ‌هایی گفتند که باعث ناراحتی من شد اما خوشحالم که همه چیز به پایان رسید."

وی در پایان صحبتهایش گفته است:" من دوستانم را در هواداران تیم ملی در جام جهانی قطر دیدم. ایران و استقلال در قلب من است. من مثل روز اول ایران و استقلال را دوست دارم و هیچ‌گاه تغییر نخواهد کرد."

استراماچونی که از 400 یوروی مالیات 2400 یوروی باقیمانده پول استقلال هم نگذشت از سوی برخی هواداران استقلال به لقب "جایزه بگیر" هم خطاب شد. پرونده او پس از 3 سال بسته شد و استقلال را تا آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا و شاید حذف قطعی پیش برد و حتی نزدیک بود منجر به کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر این تیم هم بشود.

ماجراهای استقلال و استراماچونی، یکی از غم انگیزین ماجراهای تاریخ باشگاه استقلال و حتی تاریخ فوتبال ایران می تواند لقب بگیرد. 

9098