یوفا به دنبال تغییر محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا؟

یوفا به دنبال تغییر محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2022/23 به مراحل پایانی خود رسیده است و مدت زمان زیادی تا روز برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا نمانده است و پس از برگزار شدن بازی های دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال مشخص خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، در این فصل گفته شده بود که فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار است در شهر استانبول در کشور ترکیه برگزار شود اما اکنون گمانه زنی های وجود دارد که محل برگزاری فینال تغییر خواهد کرد.

به گفته روزنامه دیلی میل، یوفا می خواهد محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا را از استانبول ترکیه به شهر لیسبون پایتخت کشور پرتغال منتقل کند. علت این تصمیمی که یوفا در این باره می خواهد بگیرد این است که کشور ترکیه در زمان برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در حال و هوای انتخابات ریاست جمهوری است و این قضیه می تواند موجب ایجاد نا آرامی هایی در استانبول شود و فینال لیگ قهرمانان اروپا را تحت الشعاع خود قرار دهد.

در هر صورت باید دید که این تصمیم توسط یوفا نهایی می شود یا این که محل برگزاری فینال همان استانبول خواهد بود و به لیسبون منتقل نمی شود.

1470