عکس؛ ساعت گرانقیمتی که رونالدو در عربستان هدیه گرفت

عکس؛ ساعت گرانقیمتی که رونالدو در عربستان هدیه گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر یک ساعت اختصاصی را هدیه گرفت چرا که در ضیافت شام بوتیک "جیکوب و همکاران" در عربستان شرکت کرده بود.

به گزارش فوتبالی، رونالدو پس از دوران ناکام در منچستریونایتد راهی خاور میانه شد. این ستاره با دستمزد سالانه 200 میلیون یورو به النصر عربستان ملحق شد. کریستیانو هفته گذشته در ضیافت شام "جیکوب و همکاران" در ریاض حضور پیدا کرد که در این مراسم ستاره پرتغالی نیز مورد تجلیل قرار گرفت. رونالدو ساعتی که اختصاصی برای خودش طراحی شده بود و 92 هزار پوند ارزش دارد را هم هدیه گرفت. 

در حقیقت این ساعت که "قلب سی آر سون باگت" نام دارد، یکی از چهار مدل جدید طراحی شده توسط این شرکت است. این ساعت، طرح خوشحالی siu معروف رونالدو را در پشت خود دارد و 26 قطعه الماس برش زده شده "باگت" را در قاب خود دارد. 

یکی دیگر از ساعت های این کالکشن، "پرواز سی آر سون باگت" نام دارد که 115 هزار پوند ارزش دارد و طرح ضربه سر معروف رونالدو در مقابل یونایتد در سال 2013 در پشت آن قرار گرفته است. دو ساعت دیگر این کالکشن نیز 44 هزار پوند و 22 هزار پوند ارزش دارند.

"جیکوب و همکاران" با ارائه این کالکشن جدید، افتتاح اولین بوتیک خود را در عربستان جشن گرفت. رونالدو به عنوان سفیر این برند در افتتاحیه حضور پیدا کرد. جیکوب آرابو، موسس این شرکت گفت:" خوشحالیم که بوتیک جدید خود را در کشور عربستان افتتاح کنیم و محصولات و طراحی های جدید خود را در اختیار مردم شگفت انگیز عربستان قرار بدهیم."

4125