واکنش وکیل گرت بیل به پیشنهاد ستاره هالیوود

واکنش وکیل گرت بیل به پیشنهاد ستاره هالیوود

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا باشگاه رکسهم که مالکیتش به عهده رایان رینولدز و راب مکلهنی است، تلاش کرده بود تا گرت بیل ستاره ولزی سابق رئال مادرید را به دنیای فوتبال برگرداند.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل در پایان جام جهانی از فوتبال اعلام بازنشستگی کرد اما راب مکلهنی ستاره سریال محبوب "همیشه در فیلادلفیا هوا آفتابی است" در پیام هایی مختلف از گرت بیل خواسته بود که برای یک سال به فوتبال برگردد تا به رکسهم کمک کند. رکسهم با سرمایه گذاری دو ستاره دنیای فوتبال از ورشکستگی نجات پیدا کرد و حالا توانسته به لیگ دسته چهار انگلیس راه پیدا کند. آنها در فصل َآینده برای صعود به لیگ دسته سه خواهند جنگید که حضور ستاره ای نظیر گرت بیل می توانست یک بمب روحی برای آنها باشد.

حالا جاناتان بارنت وکیل گرت بیل به شایعه پیوستن بازیکن سابق رئال مادرید به رکسهم واکنش نشان داد و گفت:" پیشنهادها باعث افتخار است اما همه آنها در حد شایعه و کنایه آمیز هستند. گرت در حال حاضر زندگی خوبی دارد و از شرایطش راضی است. او بهترین بازیکن تاریخ بریتانیا است. با من صحبتی در این باره انجام نشده و شاید با خود  گرت صحبت شده باشد اما گرت حالا دیگر نمی خواهد فوتبال بازی کند. دوران فوتبال فوق العاده ای داشته و حالا زندگی بسیار خوشایندی دارد. در کنار خانواده اش است و از این بابت خوشحال است."

4125