علامت دادن مهاجم دورتموند به بارسلونا با لایک توییتری

علامت دادن مهاجم دورتموند به بارسلونا با لایک توییتری

پایگاه خبری فوتبالی - آینده کریم آدیمی مهاجم 21 ساله دورتموند نامشخص است و جواهر فوتبال آلمان ممکن است که به زودی از وستفالن جدا شود.

به گزارش فوتبالی، وینگر 21 ساله دورتموند در تابستان آینده به عنوان جانشین هالند راهی وستفالن شد و تا سال 2027 قرارداد دارد اما اخیرا خود این بازیکن شایعات را در مورد آینده اش داغ کرده است. در حقیقت آدیمی اخیرا برای پستی در توییتر لایک زده  که در آن یک کاربر نوشته بود:" آدیمی بهترین جایگزین برای آنسو فاتی در بارسلونا است."

در حقیقت این بازیکن در اواخر سال 2021 مورد توجه بارسلونا قرار داشت و خودش گفته بود که دوست دارد در آینده به نیوکمپ برود اما در آن زمان مدیران بارسا نتوانستند او را به خدمت بگیرند و این مهاجم راهی وستفالن شد. حالا دوباره شایعات در مورد پیوستن آدیمی به بارسلونا داغ شده است. این بازیکن در فصل جاری در دورتموند 9 گل و شش پاس گل داشته است و تیمش توانسته به مدعی قهرمانی بوندسلیگا تبدیل شود. 

آدیمی یکی از جواهرات آینده فوتبال آلمان به شمار می رود. بارسلونا در حال حاضر برای خط حمله روی خرید مسی تمرکز دارد اما اگر نتوانند لئو را برگردانند، گزینه های دیگر نظیر مهاجم 21 ساله دورتموند ممکن است در رادار آنها قرار بگیرند.

4125