معمای مدیر ورزشی جدید بارسلونا: انتخاب از میان مسی و رافینیا

معمای مدیر ورزشی جدید بارسلونا: انتخاب از میان مسی و رافینیا

پایگاه خبری فوتبالی - دکو بازیکن برزیلی - پرتغالی اسبق بارسلونا قرار است که جای ماتئو آلمنی را در این باشگاه بگیرد و به عنوان مدیر ورزشی جدید کاتالان ها از تابستان آینده مشغول به کار شود.

به گزارش فوتبالی، دکو در سالهای اخیر ایجنت بازیکنان مختلف بوده است که یکی از موکلانش هم رافینیا بوده است. دکو در تصمیم رافینیا برای رد کردن پیشنهاد چلسی و پیوستن این بازیکن به بارسلونا با 70 میلیون یورو در سال گذشته نقشی کلیدی ایفا کرد.

دکو حالا در حالی به بارسلونا ملحق می شود که باید تلاش کند تا بهترین تصمیم را برای موکل خود بگیرد. البته مشکل اصلی این جاست که دکو باید بین منفعت بازیکن تحت قراردادش (رافینیا) و منفعت باشگاه یکی را انتخاب کند.

مدیران بارسلونا به دنبال خرید لیونل مسی هستند و برای این کار باید برخی بازیکنانشان را بفروشند که یکی از این نفرات رافینیا است. در حقیقت بازیکن برزیلی مشتریان خوبی در لیگ انگلیس دارد و مدیران بارسلونا برای بازگرداندن لئو چاره ای جز فروش رافینیا ندارند تا بتوانند پول دستمزد مسی را جور کنند.

دکو حالا باید تصمیم بگیرد که برای منفعت باشگاه بارسلونا، رافینیا را به فروش برساند یا این که برای منفعت موکلش، این بازیکن برزیلی را در نیوکمپ حس کند. دوراهی برای دکو دشوار خواهد بود.

4125