تراکتور - نساجی؛ این بازی همیشه گل دارد

تراکتور - نساجی؛ این بازی همیشه گل دارد

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار تیم‌های تراکتور و نساجی در لیگ برتر هیچ‌گاه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان نرسیده است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور برای تثبیت جایگاه چهارمی خود در جدول رده‌بندی و کسب احتمالی سهمیه آسیایی نیاز به برد نساجی در آخرین میزبانی فصل خود دارد تا با خیال راحت‌تری به مصاف استقلال در هفته آخر لیگ برتر برود.

در همین راستا تراکتور باید برای رسیدن به هدف خود گل بزند و دروازه مازنی‌ها را باز کند. کاری که شاگردان پاکو خمز در ۵ دیدار اخیر خود موفق به انجام آن شده‌اند و آخرین بار مقابل مس رفسنجان در تبریز پایشان به گلزنی باز نشده است.

اما شاید بهترین خبر برای پاکو و هم‌چنین فوتبال‌دوستان این باشد که بدانید بازی‌های دو تیم تراکتور و نساجی هیچ‌گاه با تساوی بدون گل خاتمه نیافته است.

دو تیم در تاریخ لیگ برتر ۹ بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که حاصل کار ۴ برد برای تی‌تی‌ها، ۳ تساوی و ۲ پیروزی برای قائمشهری‌ها بوده است. هر سه تساوی دو تیم با نتیجه مشابه یک بر یک بوده تا بازی دو تیم پرطرفدار هیچ‌گاه صفر - صفر نباشد.

اما دو تیم بازیکنان مشترکی هم در جمع حریف دارند که شاید شاخص‌ترین آن‌ها محمد عباس‌زاده باشد. مهاجم قائمشهری که برای تیم زادگاهش کم گل نزده و این روزها در اردوی تراکتور روزهای ایده‌آلی را نمی‌گذراند و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت وی به نساجی در پایان فصل شنیده می‌شود.

دیگر بازیکن سابق نساج‌ها در تبریز هم قائمشهری است. سیدابوالفضل رزاق‌پور مدافع چپ‌پای قرمزها در دورانی که این تیم در لیگ یک حضور داشت عضوی از تیم زادگاهش بوده است. هم‌چنین شاهین ثاقبی بازیکن همیشه نیمکت‌نشین تراکتور هم دورانی در نساجی بوده و از این تیم دوباره به تراکتور بازگشته است.

در اردوی تیم‌ میهمان هم ۵ تراکتوری سابق حضور دارند که سیداحمد موسوی شاخص‌ترین آن‌هاست. مدافعی که پس از درخشش در ماشین‌سازی به تراکتور پیوست و از این تیم راهی استقلال شد. هم‌چنین ایوب کلانتری هافبک نساجی در تراکتور غیرخصوصی سابقه عضویت دارد. محمدرضا مهدی‌زاده، احمد عبدالله‌زاده و امیرمهدی جانملکی هم دوران سربازی خود را در تراکتور نظامی سپری کرده‌اند.

1997