عجیب اما واقعی؛ قرارداد دو ستاره استقلال فصل بعد ۱۵ میلیارد گران می‌شود!

عجیب اما واقعی؛ قرارداد دو ستاره استقلال فصل بعد ۱۵ میلیارد گران می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی-استقلال این روزها به شدت درگیر مشکلات مالی است.

به گزارش فوتبالی، نداشتن درآمد، هزینه‌های بالا و بدهی‌های سنگین داخلی و خارجی باعث شد تا استقلال روزهای سختی را سپری کند و مدیران این باشگاه غرق در مشکلات مالی باشند. نداشتن منابع مالی برای پرداخت بدهی استراماچونی باعث حذف آبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا شده است. ابتدای فصل مدیران استقلال قراردادهای عجیب و غریبی را با بازیکنان این تیم بستند و حتی قیمت بعضی از بازیکنانی که خیلی کم مورد استفاده قرار می‌گرفتند، چندین برابر شده است.

بازیکنان استقلال درحالی که فقط ۲ بازی تا پایان لیگ مانده، مطالبات زیادی از این باشگاه دارند و مدیران استقلال هم از پس پرداخت پول قرارداد بازیکنان برنمی‌آیند. مثلا در استقلال بازیکنی حضور دارد که به‌ندرت در ترکیب این تیم به میدان می‌رود ولی مبلغ قراردادش حدود ۲۰میلیارد است. یا بازیکنی که تا همین سال قبل قراردادش ۲میلیارد بوده ولی ناگهان مبلغ قراردادش به ۱۱میلیارد رسید!

مدیران استقلال اگر هم بتوانند با ترفندهای مختلف پول این فصل را به بازیکنان بدهند و با آن‌ها تسویه کنند، برای سال آینده با یک معضل بسیار بزرگ روبرو خواهند بود. خیلی از بازیکنان استقلال برای سال بعد هم با این تیم قرارداد دارند و مبلغ قراردادشان هم بسیار بالاست. از همین رو خیلی سخت راضی به جدایی می‌شوند. این نفرات نمی‌توانند در تیم‌های دیگر چنین پولی را بگیرند به همین دلیل دوست دارند در استقلال بمانند.

آن‌طور که شنیدیم مثلا دو بازیکن اصلی این فصل استقلال قرارداد امسالشان حدود ۲۵میلیارد تومان است و این قرارداد برای فصل آینده به چیزی حدود ۴۰میلیارد تومان خواهد رسید که واقعا بالاست. حال مشخص نیست مدیران استقلال چطور می‌خواهند برای این مشکل بزگ راه حلی پیدا کنند.

در کنار بازیکنان استقلال، قرارداد ساپینتو هم وجود دارد که برای فصل آینده بالای ۷۰۰هزار یورو خواهد بود. در کنار بازیکنان و کادرفنی فعلی استقلال، این تیم قطعا به بازیکنان جدید هم نیاز دارد و بازیکن باکیفیت در فوتبال ایران با توجه رقم‌های فعلی حاضر نیست با پولی کمتر از بازیکنان حال حاضر استقلال با این تیم قرارداد ببندد.

۹۰۹۸