شوخی مورینیو در مورد شایعات نشستن روی نیمکت پی‌اس‌جی

شوخی مورینیو در مورد شایعات نشستن روی نیمکت پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو به شایعات حضورش در پاریسن ژرمن واکنش نشان داد و به شوخی گفت آن‌ها تماس گرفتند، اما مرا پیدا نکنند.

به گزارش فوتبالی، موقعیت کریستوف گالتیه در پاریسن ژرمن واقعا ناامید کننده است. آن‌ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ شکست بدی خوردند و در دو بازی رفت و برگشت، حتی یک بار نیز موفق به باز کردن دروازه باواریایی‌ها نشدند تا پاریسی‌ها برای رسیدن به آرزوی خود که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست، حداقل یک فصل دیگر صبر کنند. این حذف باعث شد تا شغل گالتیه به خطر بیافتد و در حالی که پی‌اس‌جی شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ فرانسه دارد، اما این اتفاق نمی تواند جلوی اخراج گالتیه را در پایان فصل بگیرد.

به نقل از سایت گل، اخیراً گزارش شده که قهرمان فرانسه با ژوزه مورینیو برای هدایت این باشگاه تماس‌هایی برقرار کرده‌اند، اما سرمربی رم در این باره به اسکای ایتالیا گفت: "اگر با من تماس گرفتند، نتوانستند مرا پیدا کنند و من هیچ وقت با آن‌ها حرف نزده‌ام." 

مورینیو اصرار دارد که می خواهد تا پایان قراردادش در رم بماند. آن‌ها الان در حال آماده‌سازی برای بازی حساس مقابل بایر لورکوزن در لیگ اروپا هستند. 

یکی دیگر از گزینه‌های پاریسن ژرمن، یولیان ناگلزمان است.

4416