اولین جام رومئو بکام دور از چشمان پدرش

اولین جام رومئو بکام دور از چشمان پدرش

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که دیوید بکام در ورزشگاه برنابئو تماشاگر بازی رئال مادرید و منچسترسیتی بود، پسرش رومئو توانست اولین جام حرفه ای دوران فوتبالش را کسب کند.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب در ورزشگاه هفده هزار نفری گچ کگانتی، برنتفورد بی با هدایت نیل مک فارلین توانست فاتح "پرمیرلیگ کاپ" شود. آنها در مقابل تیم زیر 21 سال بلکبرن روورز با نتیجه دو بر یک پیروز شدند. رایان ترویت در نیمه اول دو گل به ثمر رساند و نیتن یانگ کومز نیز تک گل بلکبرن را به ثمر رساند.

در حالی که دیوید بکام تماشاگر بازی جذب منچسترسیتی و رئال مادرید بود که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، پسر 20 ساله اش رومئو توانست اولین جام دوران فوتبالش را کسب کند.  رومئو در این فصل چندین بار برای تیم رزروهای برنتفورد بازی کرده است که البته در فینال "پرمیرلیگ کاپ" فرصت بازی نصیبش نشد.

تورنمنت "پرمیرلیگ کاپ" با حضور 32 تیم از "پرمیرلیگ 2" (لیگی با حضور تیم های رزرو باشگاه های انگلیسی) و تیم های زیر 21 سال در شکلی مشابه لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود.  برنتفورد توانست اولین قهرمانی خود را کسب کند. 

برنتفورد بی به رومئو بکام پیشنهاد تمدید برای یک فصل بیشتر را داده و به نظر می رسد که از عملکرد این بازیکن راضی هستند. پسر بکام پیش از این در تیم رزروهای اینترمیامی بازی کرده بود.

4125