پیش‌بازی میلان-اینتر؛ برادرکشی در مسیر فینال

پیش‌بازی میلان-اینتر؛ برادرکشی در مسیر فینال

پایگاه خبری فوتبالی - از ساعت 22:30 امشب (چهارشنبه 20 اردیبهشت) دو تیم شهر میلان ایتالیا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ضیافتی تمام ایتالیایی را برگزار خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، این سومین باری است که تیم های اینتر و میلان در رقابت های اروپایی در مقابل هم قرار می‌گیرند و از آن جایی که هردو تیم از یک ورزشگاه مشترک به عنوان ورزشگاه خانگی استفاده می‌کنند در در این تقابل کوتاه ترین مسیر ممکن را برای انجام بازی خارج از خانه شان طی خواهند کرد. میلان در دو تقابل اخیرش با اینتر در این رقابت ها، که در نیمه نهایی فصل 2002/03 و یک چهارم نهایی فصل 2004/05 بوده، پیروز شده است اما شرایط از آن زمان تا به حال تغییر بسیاری کرده است.

میلان، قهرمان فصل 2021/22 سری آ، در حالی پا به این مسابقه خواهد گذاشت که در این فصل سه دربی را مقابل رقیب سنتی خود اینتر برگزار کرده است. اولین تقابل فصل این دو تیم در لیگ با نتیجه 3-2 به نفع میلانی ها به اتمام رسید، اما پس از آن دو شکست شامل باخت 3-0 در سوپر کاپ ایتالیا و باخت 1-0 در بازی برگشت لیگ را مقابل اینتر تجربه کردند.

میلان با برد دلچسب 2-0 آخر هفته مقابل لاتزیو و با روحیه خوب پا به این بازی گذاشته است و در طرف مقابل اینتر در حالی آماده این نبرد بزرگ می شود که هر 4 بازی گذشته خود را با برد سپری کرده و در طول این 4 بازی 14 بار موفق به گشودن دروازه حریفان شده، در حالی که تنها یک گل را دریافت کرده است.

دو غول ایتالیایی هردو به عنوان تیم دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دور حذفی این رقابت ها صعود کردند؛ اینتر در این مسیر از سد دو تیم پرتغالی بنفیکا و پورتو گذشت و میلان هم با شکست تاتنهام و ناپولی خود را به این مرحله رسانده است. 

باید دید پس از 180 دقیقه جدال نفس‌گیر بین دو رقیب هم شهری، جشن و شادی در قسمت آبی رنگ شهر میلان بر پا خواهد شد یا قسمت قرمز رنگ آن.

2102