صحبت‌های آنچلوتی پس از توقف رئال مادرید برابر منچسترسیتی

صحبت‌های آنچلوتی پس از توقف رئال مادرید برابر منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به تمجید از عملکرد رودیگر برابر ارلینگ هالند در بازی امشب پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.  وینیسیوس جونیور برای لوس بلانکوس و کوین دی بروینه برای سیتی گلزنی کردند. 

کارلو آنچلوتی پس از پایان بازی به BT sport گفت: "از نظر دفاعی عالی بودیم. عملکرد رودیگر در مقابل هالند بی نظیر بود و خط هافبک به خوبی بازی را کنترل کرد. نمایش بازیکنانم خوب بود و راضی هستیم. حالا انگیزه زیادی برای بازی برگشت داریم."

"بازی جذابی بود. نیمه اول کمی بازی برایمان دشوار شد، اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد، چون بازی را کنترل کردیم. وقتی آن‌ها به مدت زیادی توپ را در اختیار داشتند، ما انسجام دفاعی خود را حفظ کردیم و زمانی که توپ به دست ما می رسید، مشکل ساز می شدیم. سعی کردیم موقعیت دفاعی را به خوبی حفظ کنیم و لحظه‌ای که یک فرصت گیرمان آمد، آن را به گل تبدیل کردیم. وینیسیوس شوت خیلی زیبایی زد. تیم بازی خوبی ارائه داد و من کاملاً راضی هستم."

4416