گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت‌ها

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرها در این هفته از رقابت‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- بررسی عملکرد لژیونرها در هفته‌ای که گذشت. 

سعید عزت اللهی (وایله) 

وایله در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ 1 دانمارک میهمان ویدور بود و موفق شد حریفش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. سعید عزت اللهی در این دیدار به طور کامل بازی کرد. وایله با 59 امتیاز در صدر جدول لیگ 1 دانمارک قرار دارد. 

سردار آزمون (بایرلورکوزن) 

در چارچوب هفته سی و یکم بوندسلیگا بایر لورکوزن به مصاف کلن رفت و با نتیجه دو بر یک مغلوب این تیم شد. سردار آزمون از دقیقه 81 به میدان آمد و نمره فنی 6.2 را دریافت کرد. بایر لورکوزن با 48 امتیاز در رده ششم جدول بوندسلیگا قرار دارد. 

سامان قدوس (برنتفورد

برنتفورد در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس میهمان لیورپول بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. سامان قدوس در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد. برنتفورد با 50 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد. 

علیرضا جهانبخش (فاینورد

در چارچوب رقابتهای هفته سی و یکم لیگ هلند فاینورد به مصاف اکسلسیور رفت و با نتیجه دو بر صفر حریفش را شکست داد. علیرضا جهانبخش از دقیقه 61 به میدان آمد و نمره فنی 6.7 را دریافت کرد. فاینورد با 76 امتیاز در صدر جدول لیگ هلند قرار دارد.  

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور) 

در هفته سی و سوم سوپر لیگ ترکیه کایسری اسپور میهمان قونیه اسپور بود که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. مجید حسینی از ابتدا در ترکیب بود و به طور کامل بازی کرد و علی کریمی هم از دقیقه 83 به بازی آمد. کایسری اسپور با 46 امتیاز در رده هفتم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد. 

محمد نادری (آلتای) 

آلتای در در هفته سی و ششم لیگ 1 ترکیه میزبان دنیزلی اسپور بود و موفق شد میهمانش را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. محمد نادری که از ابتدا در ترکیب بود در دقیقه 89 تعویض شد. آلتای با 37 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ 1 ترکیه قرار دارد.  

شهاب زاهدی (پوشکاش) 

در چارچوب هفته سی ام لیگ 1 مجارستان پوشکاش میهمان زالگرسزگی بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. شهاب زاهدی از دقیقه 78 به میدان آمد. پوشکاش با 44 امتیاز در رده پنجم لیگ 1 مجارستان قرار دارد.  

امیر عابدزاده (پونفرادینا) 

پونفرادیا در چارچوب هفته سی و نهم لالیگا 2 به مصاف مالاگا رفت و با نتیجه دو بر صفر میهمانش را شکست داد. امیر عابدزاده در این دیدار در ترکیب تیمش قرار نداشت . پونفرادینا با 39 امتیاز در رده بیستم جدول 22 تیمی لالیگا 2 قرار دارد.   

فرهاد مجیدی (اتحاد کلبا) 

درچارچوب رقابتهای هفته بیست و پنجم لیگ امارات اتحاد کلبا میزبان خورفکان بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. اتحاد کلبا با 33 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ امارات قرار دارد. 

صادق محرمی (دینامو زاگرب

دینامو زاگرب که هفته گذشته قهرمانی خود در لیگ کرواسی را قطعی کرد در این هفته از رقابت های لیگ کرواسی به مصاف اوسییک رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. صادق محرمی به طور کامل بازی کرد. دینامو زاگرب با 72 امتیاز در صدر جدول لیگ کرواسی قرار دارد.   

کریم انصاری فرد (اومونیا

اومونیا در هفته هفتم گروه قهرمانی لیگ قبرس به مصاف آپولون لیماسول رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. کریم انصاری فرد که از ابتدا در ترکیب بود در دقیقه 72 تعویض شد.  

احمد نوراللهی (شباب الاهلی) 

در هفته بیست و پنجم لیگ امارات شباب الاهلی میهمان بنی یاس بود و موفق شد میزبان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا یک هفته زودتر قهرمان لیگ امارات شود. احمد نوراللهی در این مسابقه در ترکیب اصلی حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد.  

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن)  

در چارچوب رقابتهای هفته نهم گروه قهرمانی سوپر لیگ یونان، آ.ا.ک آتن به مصاف آریس سالونیک رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. احسان حاج صفی به طور کامل بازی کرد و میلاد محمدی فرصت بازی پیدا نکرد. 

اللیهار صیادمنش (هال سیتی) 

هال سیتی در هفته پایانی چمپیوشیپ به مصاف لوتون تاون رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. اللهیار صیادمنش که از ابتدا در ترکیب بود در دقیقه 84 تعویض شد. هال سیتی با 58 امتیاز در رده پانزدهم چمپیونشیپ قرار دارد.  

امید ابرهیمی (الوکره) مهرداد محمدی (السیلیه) 

الوکره و السیلیه در چارچوب رقابتهای هفته بیست و دوم لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که الوکره موفق شد با نتیجه یک بر صفر السیلیه را شکست دهد. امید ابراهیمی و مهرداد محمدی به طور کامل بازی کردند. الوکره با 39 امتیاز در رده چهارم و السیلیه با 16 امتیاز در قعر جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد.  

مهدی طارمی (پورتو)

در هفته سی و یکم لیگ پرتغال پورتو میهمان آروکا بود که موفق شد حریفش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب بود و در دقیقه 87 تعویض شد. پورتو با 76 امتیاز در رده دوم جدول لیگ پرتغال قرار دارد. 

محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده (الاهلی) 

در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ ستارگان قطر الاهلی میزبان المرخیه بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود الاهلی به پایان رسید. محمد حسین کنعانی زادگان در این دیدار به طور کامل بازی کرد و شجاع خلیل زاده نیمکت نشین بود. الاهلی با 24 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

گزارش از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

2636