پیروزی بزرگ آرامی مقابل ناصرپور و شکست سنگین دانیال سهرابی در فینال/ یوسفی قهرمان شد

پیروزی بزرگ آرامی مقابل ناصرپور و شکست سنگین دانیال سهرابی در فینال/ یوسفی قهرمان شد

پایگاه خبری فوتبالی- امید آرامی، سعید اسماعیلی، محمد ناقوسی، مهدی ابراهیمی و علی‌اکبر یوسفی در رقابت‌های پنج وزن دوم جام تختی قهرمان شدند.

به گزارش فوتبالی، مسابقات کشتی فرنگی جام تختی امروز (سه‌شنبه) نیز در پنج وزن دوم در سالن شهدای هفتم تیر تهران پیگیری شد. این رقابت‌ها که چهارمین مرحله از چرخه داخلی انتخابی تیم ملی فرنگی بود، طی دو روز (18 و 19 اردیبهشت) به انجام رسید.

در پایان رقابت‌های فینال که زودتر از کشتی‌های رده‌بندی به انجام رسید، امید آرامی در 60 کیلوگرم، سعید اسماعیلی در 67 کیلوگرم، محمد ناقوسی 77 کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در 87 کیلوگرم و علی‌اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم قهرمان شدند.

نتایج رقم خورده در فینال پنج وزن دوم جام تختی به شرح زیر است:

وزن 60 کیلوگرم
فینال: پویا ناصرپور 3 - امید آرامی 6
امید آرامی درحالی مبارزه با حریف باتجربه خود را برد که 3 بر صفر از او عقب افتاده بود، اما در نهایت در مبارزه‌ای هیجان‌انگیز باخت را با برد 6 بر 3 عوض کرد. هر دو کشتی‌گیر در پایان مبارزه نای بلند شدن از روی تشک را نداشتند.

وزن 67 کیلوگرم
فینال:
دانیال سهرابی صفر - سعید اسماعیلی 8
در حالی که به نظر می‌رسید بعد از کشتی‌های خوبی که سهرابی در نوبت صبح گرفته بود، در فینال هم شاهد نمایش زیباتری از او باشیم، این کشتی را یکطرفه به سعید اسماعیلی باخت.

وزن 77 کیلوگرم
فینال:
محمد ناقوسی یک (برنده) - علیرضا ارقشی یک
ناقوسی در مبارزه‌ای برابر فینال را یک - یک برد و قهرمان این وزن شد. این در شرایطی بود که محمدعلی گرایی و امین کاویانی‌نژاد در این وزن در رقابت‌های جام تختی حضور نداشتند.

وزن 87 کیلوگرم
فینال:
محمدحسین استاد محمد یک - مهدی ابراهیمی 9
در حالی که پژمان پشتام نتوانست فینالیست وزن جدید شود، ابراهیمی با شکست استادمحمد قهرمان جام تختی شد.

وزن 130 کیلوگرم
فینال:
علی‌اکبر یوسفی 4 - مرتضی الغوثی صفر
یوسفی بدون آنکه در این مبارزه به چالش جدی کشیده شود، فینال را از الغوثی برد و قهرمان جام تختی شد.

2636