بیانیه پدر مسی در واکنش به شایعه توافق با الهلال

بیانیه پدر مسی در واکنش به شایعه توافق با الهلال

پایگاه خبری فوتبالی - خورخه  مسی پدر و وکیل بازیکن پی اس جی روز سه شنبه بیانیه ای منتشر کرد تا به اخبار در مورد توافق پسرش با الهلال عربستان واکنش نشان بدهد.

به گزارش فوتبالی، پدر بازیکن آرژانتینی اعلام کرد که تا زمان اتمام فصل و پایان کار در پی اس جی، هیچ تصمیمی در مورد آینده مسی گرفته نخواهد شد. در بیانیه پدر مسی آمده است:" با هیچ باشگاهی برای فصل آینده به هیچ وجه به توافق نرسیده ایم. این تصمیم به هیچ وجه پیش از اتمام لیگ با پی اس جی گرفته نخواهد شد. به محض این که فصل به پایان برسد، زمان آنالیز خواهد بود و بعد از آن ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد و تصمیم خواهیم گرفت. همیشه شایعات وجود دارند و خیلی ها از نام لیونل استفاده می کنند تا اعتبار پیدا کنند اما فقط یک حقیقت وجود دارد و آن هم این است که می توانیم حتم بدهیم که با هیچ کسی به توافق نرسیده ایم. هیچ توافق شفاهی، کتبی یا ضمنی در کار نیست. تا زمان پایان فصل هم توافقی در کار نخواهد بود."

در ساعات اخیر برخی رسانه ها از توافق 600 میلیون یورویی مسی و الهلال خبر داده بودند که خورخه در ادامه بیانیه اش نوشت:" این یک بی احترامی است که برخی می خواهند به شکل تعمدی و آگاهانه دیگران را فریب بدهند و هیچ مدرکی در مورد ادعاهایشان ارائه نمی دهند و می خواهند شایعات را با نیت های بد منتقل کنند تا به منافع خود کمک کنند. این افراد باید توضیح بدهند که چرا اخبار صحیح را منتشر نمی کنند. آنها نمی خواهند که حقایق، اخبار کذب آنها را تحت تاثیر قرار بدهد."

4125