خبر خوش برای پی‌اس‌جی: نیمار در فکر جدایی

خبر خوش برای پی‌اس‌جی: نیمار در فکر جدایی

پایگاه خبری فوتبالی - جدایی احتمالی لیونل مسی ممکن است که تنها اتفاق مهم برای پی اس جی در این تابستان نباشد چرا که نیمار نیز می خواهد راه بازیکن آرژانتینی را ادامه بدهد و در همین تابستان جدا شود.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی در تابستان گذشته سعی کرد که نیمار را بفروشد که برای او مشتری پیدا نکرد و حالا خود بازیکن برزیلی از جدایی حمایت کرده است. پی اس جی از جدایی نیمار استقبال کرده چرا که این اتفاق باعث خواهد شد تا امباپه به ستاره اصلی تیم تبدیل شود و شانس آنها برای تمدید قرارداد کیلیان بعد از اتمام قراردادش در 2024 ، افزایش پیدا کند.

نیمار یک سال پیش از بندی از قراردادش استفاده کرد و قراردادش را به صورت یک جانبه تا سال 2027 تمدید کرد. باشگاه پاریسی در تابستان قبلی تلاش کرد که او را بفروشد اما دستمزد این بازیکن که بالای سالانه 40 میلیون یوروست، باعث شد تا برای او مشتری پیدا نشود. حالا اما به نظر می رسد که شرایط در این زمینه تغییر کرده است. 

نیمار در ابتدا به ماندن در پاریس فکر می کرد اما از شرایط خود در این فصل راضی نیست. اخیرا برخی هواداران افراطی پی اس جی به مقابل خانه نیمار رفته اند و علیه این بازیکن شعار داده اند. 

بازیکن برزیلی می داند که هیچ باشگاهی حاضر نیست که دستمزد کنونی او را بپردازد و برای ترک پی اس جی مجبور است که دستمزدش را کاهش بدهد. پی اس جی از سویی احتمال جدایی قرضی وی را رد نمی کند تا بدین ترتیب همچنان بخشی از دستمزدش را بپردازند.  رادیو مونته کارلو از منچستریونایتد، چلسی و نیوکاسل به عنوان محتمل ترین مقاصد نیمار اسم برده است. البته شایعاتی نیز در مورد بازگشت نیمار به بارسا مطرح است که با توجه به مشکلات مالی تیم کاتالان، چنین گزینه ای بعید به نظر می رسد.

4125