واکنش مسی به دریافت جایزه اسکار ورزشی برای دومین بار

واکنش مسی به دریافت جایزه اسکار ورزشی برای دومین بار

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی پی اس جی این فرصت را پیدا کرد که برای دومین بار جایزه لوریوس یا همان جایزه "اسکار ورزشی" را کسب کند.

به گزارش فوتبالی، مسی پس از دریافت جایزه پیامی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:" به خاطر این جایزه بسیار خاص دنیای ورزش یعنی "جایزه لوریوس" تشکر می کنم. این جایزه ادای احترام تیمی و فردی به اقدامی است که حاصل موفقیت کل تیم است. به رویایم رسیدم و فاتح جام جهانی شدم. این رویایی است که کل آرژآنتینی ها با من شریک بودند و به همین خاطر این جوایز متعلق به کل کشور آرژآنتین است. از خانواده ام و عزیزانم تشکر می کنم که به من احترام گذاشتند و همیشه از من حمایت کردند. از رسانه های کل جهان و آکادمی لوریوس تشکر می کنم که ما را انتخاب کردند."

در حقیقت نه تنها مسی جایزه بهترین ورزشکار مرد سال را کسب کرد بلکه تیم ملی آرژانتین نیز جایزه تیم برتر سال را از آن خود کرد. مسی پس از یک هفته تعلیق از تمرینات پی اس جی، با بخشیده شدنش توسط مدیران این تیم روز دوشنبه به تمرینات برگشت که ساعاتی پیش در مراسم لوریوس در پاریس حضور پیدا کرد و به اولین فوتبالیستی تبدیل شد که دو بار جایزه اسکار ورزشی را دریافت می کند که بدین ترتیب به خاطر قهرمانی جام جهانی مورد تجلیل قرار گرفت.

4125