پیش‌بینی ابررایانه ها در مورد چهار تیم برتر فصل لیگ انگلیس

پیش‌بینی ابررایانه ها در مورد چهار تیم برتر فصل لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - ابر کامپیوتر ها همزمان با نبرد کلاسیک منچستر یونایتد و لیورپول این‌بار در جدال برای سهمیه لیگ قهرمانان، 4 تیم بالای جدول در انتهای فصل را پیش‌بینی کردند.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ این فصل زیرنظر تن هاگ به سمت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حرکت کرده اند اما پس از باخت های پشت هم به برایتون و وستهم حالا خطر لیورپول را پشت گوش خود احساس می‌کنند. مردان یورگن کلوپ 5 بازی پشت سر هم را پس از تساوی 2-2 مقابل آرسنال با برد پشت سر گذاشته اند.

 ابر کامپیوتر  FiveThirtyEight از داده های آماری برای پیش بینی فرم نهایی جدول لیگ در پایان فصل استفاده کرده است و ادعا کرده‌ که لیورپول در بازی های باقی مانده فصل کار های زیادی برای انجام دادن دارد.

لک لک ها در حال حاضر با یک امتیاز کم‌تر در تعقیب منچستر یونایتد هستند اما تیم تن هاگ یک بازی کم‌تر دارد که می‌تواند بازی حیاتی باشد. بازی های باقی مانده لیورپولی ها مطلوب بنظر می‌رسند در حالی که با تیم های در حال سقوط ساوتهمپتون و لستر در خارج از خانه و استون ویلا در خانه روبرو خواهند شد. شیاطین سرخ نیز قبل از سفر به بورنموث، هفته آینده میزبان ولوز خواهند بود و بعد از این بازی ها، بازی عقب افتاده شان مقابل چلسی را در اولدترافورد برگزار خواهند کرد و در باز هم در خانه ار از تیم فولام میزبانی خواهند کرد. 

 این ابر کامپیوتر برای منچستر یونایتد دو برد و دو مساوی را پیش بینی کرده است که در نهایت با 71 امتیاز لیگ را به پایان می‌رساند. این پیش بینی برای لک لک ها به صورت دو برد و یک باخت می‌باشد که در نهایت امتیاز نهایی آن ها به 68 می‌رسد. اگر کار به مقایسه تفاضل گل دو تیم برسد تیم کلوپ با تفاضل گل +25 نسبت به تیم تن هاگ با تفاضل ناچیز +8 برتری دارد. 

در صدر جدول هم این ابر کامپیوتر پیش‌بینی می‌کند که منچستر سیتی با 4 امتیاز رقابت قهرمانی را از آرسنال می‌برد. 

در رتبه های پایین تر برایتون طبق این پیش‌بینی ها دومین سهمیه لیگ اروپا را کسب خواهد کرد و تاتنهام پشت سر آن ها و بالای تیم استون ویلا قرار خواهد گرفت و در سال بعد در رقابت های لیگ کنفرانس اروپا توپ خواهد زد. 

در پایین جدول طبق ادعای این ابر کامپیوتر تیم ناتینگهام فارست لیدز یونایتد را به رده 17 ام می‌فرستد تا شاگردان سم آلاردایس به همراه اورتون و ساوتهمپتون با لیگ جزیره خداحافظی کنند. 

2102