عکس؛ رونالدو و پسر بزرگش در تمرینات النصر

عکس؛ رونالدو و پسر بزرگش در تمرینات النصر

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان به تازگی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک استوری منتشر کرده است که در آن می بینیم در کنار پسر بزرگش یعنی کریستیانو رونالدو جونیور ایستاده است.

به گزارش فوتبالی، تیم النصر امروز (دوشنبه 18 اردیبهشت 1402) در هفته بیست و ششم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان به مصاف تیم الخلیج می رود. این بازی از ساعت 19:30 به وقت ایران آغاز می شود و باید دید که در آن چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

آخرین تمرینات النصر برای این بازی برگزار شد و در این تمرینات کریستیانو رونالدو هم حضور داشت. در تصویر جالبی که از این تمرینات توسط خود رونالدو منتشر شده است، می بینیم که پسر بزرگش هم در النصر تمرین می کند. رونالدو به هر تیمی که می رود، پسر بزرگش یعنی جونیور را هم با خود به تمرینات رده های پایه آن تیم می برد. این اتفاق در منچستر یونایتد و یوونتوس نیز رخ داده بود و اکنون در النصر عربستان هم تکرار شده است.

رونالدو جونیور در حال حاضر 12 ساله است و باید دید که در آینده تبدیل به بازیکنی مثل پدرش می شود یا این که در این حد و اندازه ها نخواهد بود.

1470