آخرین شرایط آلوز در زندان: در غذاخوری مورد توهین قرار می‌گیرد!

آخرین شرایط آلوز در زندان: در غذاخوری مورد توهین قرار می‌گیرد!

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز بیش از 100 روز است که در بازداشتگاه "بریانس 2" در شهر بارسلونا محبوس شده است چرا که به آزار جنسی یک زن 23 ساله در یک باشگاه شبانه متهم است.

به گزارش فوتبالی، آلوز به تازگی جشن تولد 40 سالگی خود را در زندان برگزار کرده که همسر سابقش خوانا سانز در حالی به او تبریک گفت که خطاب به او نوشت:" به خاطر اشتباهی که تاوان سنگینی برایش پرداختی، نتوانستی تولدت را جشن بگیری اما مطمئنم که همه چیز به زودی حل می شود."

حالا گزارشی در مورد آخرین شرایط دنی آلوز در زندان از زبان یکی از هم بندی های او منتشر شده است. در حقیقت این زندانی می گوید که در سالن غذاخوری، گروهی افراد هتاک حضور دارند که الفاظی نظیر "متجاوز" یا "رذل" را خطاب به دنی آلوز فریاد می زنند. در حقیقت این فرد گزارش داده است که بازیکن برزیلی به ندرت از سلولش خارج می شود. وی می گوید:"آلوز به ندرت وارد حیاط می شود. فقط زمانی که با بندهای دیگر بازی داریم، به حیاط می آید در غیر این صورت در محیط بسته می ماند و تلویزیون می بیند."

یکی دیگر از زندانیان می گوید که حضور در زندان باعث شده تا دنی آلوز بسیار نحیف تر شود و گاهی نیز افسرده به نظر می رسد. او می گوید که برای دنی آلوز غذایی متفاوت با بقیه زندانی ها در نظر گرفته نمی شود و او هم "همان آشغالی را می خورد که بقیه زندانی ها می خورند!"

از سویی هم بندی ها الوز می گویند که او نمی داند که دلیل رفتنش به زندان چه بوده چرا که معتقد است که مرتکب آزار جنسی و تجاوز نشده است.

4125