کشاورز: هدفم حضور در المپیک است

کشاورز: هدفم حضور در المپیک است

پایگاه خبری فوتبالی- بانوی مدال آور وزنه برداری قهرمانی آسیا پس از به دست آوردن مدال برنز آسیا گفت: درست است که به مدال برنز رسیدم، اما رکوردم نسبت به تمرینات کمتر بود و می‌توانستم وزنه‌های بهتری را مهار کنم.                                    

به گزارش فوتبالی، فاطمه کشاورز پس از کسب مدال برنز وزنه برداری قهرمانی آسیا در کره جنوبی گفت: مسابقه خوبی بود و توانستم مدال برنز دو ضرب و مجموع را کسب کنم. در تمرینات یک ضرب 90 و دو ضرب 115 را زده بودم.  

وی ادامه داد: متاسفانه در حرکت سوم یک ضرب بدنم شل بود و باعث شد در یک ضرب بد کار کنم، اما در دو ضرب مدال کسب کردم. درست است به مدال رسیدم، اما رکوردم نسبت به تمرینات کمتر بود.   

بانوی 18 ساله و مدال آور وزنه برداری در مورد حریفانش گفت: حریفان خوبی داشتم. وزنه بردارانی از مغولستان و ترکمنستان بودند که وزنه های خوبی را زدند و مدال های طلا و نقره را کسب کردند.  

کشاورز در مورد صحبت های کادرفنی حین مسابقه عنوان کرد: یک سری نقاط ضعف را در یک ضرب و دو ضرب را به من یادآوری کردند و در طول حرکات هم صحبت می‌کردند که خوب بود و به من کمک کرد.   

وی در مورد اینکه در حرکت سوم یک ضرب کادرفنی از عملکردش عصبانی شد، گفت: درست است. وزنه را گرفته بودم، اما صبر نکردم که چراغ را بزنند و متاسفانه مورد قبول واقع نشد. 

ملی پوش وزنه برداری بانوان در مورد مسابقات پیش رو گفت: رقابت های قهرمانی جوانان آسیا در هند مردادماه برگزار می‌شود و تلاش می‌کنم قوی تر ادامه دهم و شاهد نتایج بهتری باشم. در مجموع هدف من حضور در المپیک است و امیدوارم آنجا مدال خوبی را کسب کنم.

5960