برگزاری مراسم اسکار ورزشی با نامزدی مسی، رئال مادرید و تیم ملی مراکش

برگزاری مراسم اسکار ورزشی با نامزدی مسی، رئال مادرید و تیم ملی مراکش

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم جوایز لوریوس یا همان اسکار ورزشی امشب با حضور ستارگان ورزش جهان در شهر پاریس برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، در دو سال اخیر به علت کرونا مراسم به صورت مجازی برگزار می شد اما بالاخره مراسم به صورت عادی برگزار خواهد شد. لیونل مسی ستاره پی اس جی امید زیادی دارد تا به خاطر قهرمانی جام جهانی در قطر بتواند جایزه بهترین ورزشکار سال 2022 را در جوایز لوریوس کسب کند. لئو فعلا به علت سفر به عربستان از حضور در تمرینات پی اس جی تعلیق شده بود ( که امروز به تمرینات برگشت) و آینده نامشخصی دارد و باید دید که ایا امشب در مراسم حضور پیدا می کند یا نه.

خبرنگاران سراسر جهان برای انتخاب بهترین های سال ورزش جهان رای می دهند که مسی برای جایزه بهترین ورزشکار مرد جهان با رافائل نادال، کیلیان امباپه، موندو دوپلانتیس (دو و میدانی)، استفن کری (بسکتبالیست)، مکس فرستاپن (فرمول یک) برای کسب این جایزه رقابت می کند.

در بخش بهترین ورزشکار زن نیز الکسیا پوتیاس بازیکن تیم زنان بارسلونا با شلی آن فریزر پریس (دو و میدانی)، کیتی لدکی (شنا)، سیدنی مک لافلین (دو و میدانی)، میکلائلا شریفین (اسکی)، ایگا سوویاتک (تنیس)  رقابت می کند. در بخش تیمی نیز تیم ملی فوتبال مردان آرژانتین با تیم زنان انگلیس، تیم راگبی فرانسه، واریورز (بسکتبال)، اوراسل ردبول (فرمول یک)، رئال مادرید (فوتبال) رقابت خواهد کرد. در بخش پدیده سال نیز کارلوس الکارز تنیسور با تیم ملی فوتبال فراموس، توبی آموسان (دوو و میدانی)، نیتن چن (پاتیناژ)، النا ریباکینا (تنیس) و اسکاتی شفلر (گلف) رقابت خواهد کرد.

4125