گارگائف: سردار پیشنهادهایی از روسیه و ترکیه دارد

گارگائف: سردار پیشنهادهایی از روسیه و ترکیه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر برنامه‌های مهاجم ایرانی بایرلورکوزن از پیشنهادهای حال حاضر برای این بازیکن خبر داد. 

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون 28 ساله که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی 2022 از زنیت سن‌پترزبورگ به بایرلورکوزن پیوست، با وجود گذشت بیش از یک سال از حضورش در این تیم بوندس‌لیگایی هنوز نتوانسته در ترکیب اصلی این تیم جایی برای خود دست و پا کند، بنابراین بعید نیست که این مهاجم ایرانی بخواهد در تابستان پیش‌رو از جمع تیم تحت‌هدایت ژابی آلونسو جدا شود.

آنزور گارگائف مدیر برنامه‌های مهاجم ایرانی لورکوزن در گفت‌وگو با پایگاه خبری «اسپورت اکسپرس» روسیه، گفت: شنیده‌ام که پیشنهاداتی وجود دارد. باشگاه‌هایی از روسیه و ترکیه نیز نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند. آزمون می‌خواهد بیشتر بازی کند اما به دلایل مختلف این اتفاق نیفتاده است. به هر حال سردار از این وضعیت خارج می‌شود و به سطح قبلی‌اش باز خواهد گشت.

گارگائف همچنین احتمال بازگشت سردار آزمون به روسیه را رد نکرد و صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: بازگشت سردار به لیگ برتر روسیه دور از ذهن نیست. اگر من جای مدیران باشگاه زنیت بودم سعی می‌کردم آزمون را برگردانم. او قبلاً با بازی در لیگ روسیه سازگار شده و تیم زنیت هم به او نزدیک است.

آزمون که سابقه بازی در تیم‌های روسی زنیت، روستوف و روبین کازان را در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد، قرارداد فعلی‌اش با بایرلورکوزن تا پایان ماه ژوئن 2027 اعتبار دارد.او که در پنجره زمستانی اخیر تا آستانه پیوستن به مارسی پیش رفت، این فصل در 28 بازی برای لورکوزن به میدان رفته و آمار 4 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

5960