دلسوزی بازیکن سابق فوتبال انگلیس برای تیم آرتتا

دلسوزی بازیکن سابق فوتبال انگلیس برای تیم آرتتا

پایگاه خبری فوتبالی - ویلیام گالاس می‌گوید که برای آرسنال خیلی ناراحت است چرا که فکر نمی‌کند منچستر سیتی در کورس قهرمانی امتیاز از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، توپچی ها با برد 2-0 مقابل نیوکاسل فشار را روی منچستر سیتی حفظ کردند اما هم‌چنان با وجود اینکه سیتیزن ها یک بازی کم‌تر انجام داده اند و تفاضل گلشان هم از آرسنال بیشتر است، با یک امتیاز کمتر در رده دوم جدول قرار دارند.

ویلیام گالاس مدافع سابق توپچی ها در باره کورس قهرمانی گفت :" آرسنالی ها باید هم‌چنان باور داشته باشند که می‌توانند قهرمان لیگ شوند اما این کار آسان نخواهد بود چرا که منچستر سیتی آن‌جاست و می‌دانیم که احتمالا این برتری را تا پایان فصل حفظ خواهند کرد. با این‌که گفتنش قلبم را به درد می‌آورد اما فکر می‌کنم این کار را خواهند کرد. با توجه به این‌که خیلی به کسب قهرمانی نزدیک هستند و شانس این را دارند که آن بالا بمانند، فکر می‌کنم هرکاری خواهند کرد تا این اتفاق بیفتد. به همین خاطر خیلی برای آرسنال ناراحت هستم، آن ها در صدر جدول بودند و آن برتری مال آن ها بود اما متاسفانه حالا در رده دوم هستند و باید منتظر بمانند تا منچستر سیتی امتیاز از دست بدهد. "

اگر آرسنال موفق به بردن نیوکاسل نمی‌شد امید های آن ها برای قهرمانی تقریبا از بین می‌رفت اما گل مارتین اودگارد در نیمه اول و گل به خودی فابیان شار سه امتیاز ارزشمند این بازی را برای توپچی ها به ارمغان آورد. اودگارد پس از بازی گفت :" ما امروز در اینجا اتفاق خاصی را رقم زدیم. به اینجا آمدن و پیروز شدن کار آسانی نیست، باید خیلی باهوش می‌بودیم و گاهی لازم بود تا قید بازی زیبا را بزنیم. این برای یک تیم جوان مانند ما قدم بزرگی است که به اینجا بیاییم و کاری که امروز انجام دادیم را انجام دهیم، این نشان می‌دهد که ما راه طولانی را آمده ایم. فصل پیش و در این ورزشگاه یکی از سخت ترین روز های دوران بازی من بود. بعد از باخت به منچستر سیتی، بردن چلسی و سپس پیروزی در این‌جا نشان دهنده ذهنیت تیم ما است. ما باید به تلاش کردن ادامه دهیم و تا آخر بجنگیم. در فوتبال هرچیزی می‌تواند رخ دهد و ما باید برای هرچیزی آماده باشیم. "

2102