نظر بهترین گلزن تاریخ فوتبال انگلیس در مورد مهاجم منچستریونایتد

نظر بهترین گلزن تاریخ فوتبال انگلیس در مورد مهاجم منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - آلن شیرر معتقد است که منچستر یونایتد باید از آنتونی مارسیال بگذرد چرا که او به قدر کافی برای این تیم بزرگ انگلیسی خوب نیست.

به گزارش فوتبالی، مارسیال در نیمه دوم بازی مقابل وستهم به عنوان یار تعویضی به بازی آمد اما تلاش او برای تاثیر گذاری در بازی نافرجام بود. این مهاجم 27 ساله یک شانس گلزنی در وقت های اضافه بازی داشت تا تعداد گل های خود در این فصل را به عدد 5 برساند اما ضربه اش توسط لوکاس فابیانسکی مهار شد. یکی دیگر از معضل های تن هاگ در تابستان پیش رو وضعیت مارسیال خواهد بود که شیرر افسانه ای اعتقاد دارد باید به فروش برسد. 

شیرر در این مورد گفت :" آنتونی مارسیال در منچستر یونایتد زمان کافی را داشته است. لازم نیست درمورد این تصمیم خیلی فکر کنید زیرا این تصمیم قبلا گرفته شده یا باید تا الان گرفته میشده است. او به اندازه کافی اینجا بوده و فرصت های کافی داشته است. او به قدری خوب نیست که بتواند یونایتدی هارا به مقصودشان برساند. اگر او به اندازه کافی خوب بود به طور مداوم در ترکیب قرار میگرفت و گلزنی میکرد. نظر من این است که او فرصت کافی را داشته و اوضاع برایش خوب پیش نرفته است. "

مهاجم سابق آرسنال یان رایت در ادامه حرف های شیرر گفت :" با کمال احترام به مارسیال، اگر وخورست جلوتر از تو در ترکیب قرار بگیرد، نشان میدهد مشکل بزرگی داری."

پنجره نقل و انتقالاتی تابستان پیش روست و باید دید که منچستر یونایتد برای خط حمله خود چه گزینه هایی را جذب خواهد کرد و چه بازیکنانی از این تیم جدا خواهند شد. 

2102