پلی‌آف NBA/ آتش بازی هاردن، فیلادلفیا را به سری برگرداند

پلی‌آف NBA/ آتش بازی هاردن، فیلادلفیا را به سری برگرداند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های فیلادلفیا سونی سیکسرز و فینیکس سانز در مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند تا هر دو سری، 2-2 برابر شود. 

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز، دو بازی حساس در راند دوم پلی آف NBA برگزار شد که در اولین بازی، فیلادلفیا سونی سیکسرز میزبان بوستون سلتیکس بود و نمی خواست دوباره در خانه و در مقابل چشمان هوادارانشان، بازنده از زمین بیرون بیایند. در این بازی مهیج، دو تیم بعد از چهار کوارتر به تساوی 107-107 رسیدند و در اولین وقت‌های اضافه، فیلادلفیا با درخشش جیمز هاردن و 3 امتیازی بی نظیرش، با نتیجه 116-115 به برتری رسید تا سری 2-2 برابر شود. جیمز هاردن با 42 امتیاز ، 8 ریباند و 9 اسیست، بهترین بازیکن فیلی بود و البته MVP این فصل، جوئل امبید نیز 34 امتیاز و 13 ریباند نیز به نام خودش ثبت کرد. 

در دومین بازی، فینیکس سانز میزبان دنور ناگتس بود. سانز سری را 2-0 عقب اقتاده بود، اما بازی قبلی را در خانه برد تا اختلاف را به حداقل برساند و امروز نیز امیدوار بود با استفاده از شرایط میزبانی، سری را به تساوی بکشاند و همین نیز شد. علیرغم درخشش 53 امتیازی نیکولا یوکیچ سنتر ناگتس، فینیکس سانز با 36 امتیاز کوین دورنت و 36 امتیاز دوین بوکر، با نتیجه 129-124 به پیروزی رسید تا این سری نیز 2-2 برابر دنبال شود.

4416