خودداری کاپیتان منچستریونایتد از سرزنش کردن دخیا برای شکست مقابل وستهام

خودداری کاپیتان منچستریونایتد از سرزنش کردن دخیا برای شکست مقابل وستهام

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز کاپیتان منچستریونایتد نمی خواهد داوید دخیا را به خاطر شکست برابر وستهام یونایتد مقصر بداند.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از چهارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های وستهام و منچستریونایتد در ورزشگاه لندن مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت میزبان با پیروزی یک بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد. تک گل این بازی توسط سعید بن رحما در حالی به ثمر رسید که دخیا به راحتی می توانست شوت هافبک وستهام را سیو کند، اما در این امر ناموفق بود تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شیاطین سرخ به خطر بیافتد.

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، فرناندز پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "نتوانستیم گل بزنیم. موقعیت‌های زیادی ساختیم، اما به قدر کافی خطرناک نبودند. با بدشانسی گل خوردیم و بازی را باختیم. باید دوباره بازی را ببینیم، اما نباید روی اشتباه دخیا تمرکز کنیم. او شوت‌های زیادی برای ما سیو کرده و به همین خاطر نباید یک شکست را گردن او بیاندازیم. این فصل، شاید یکی از بدترین فصل‌های ما از نظر گلزنی باشد. بازیکنان باکیفیت زیادی در خط حمله داریم، اما از موقعیت‌ها به خوبی استفاده نمی کنیم. باید روی خودمان تمرکز کنیم، چون سرنوشت سهمیه لیگ قهرمانان در دستان خودمان است. می دانیم که تا پایان فصل باید چه کاری کنیم."

4416