سه اشتباه تن هاگ که سهمیه لیگ قهرمانان را به خطر انداخت

سه اشتباه تن هاگ که سهمیه لیگ قهرمانان را به خطر انداخت

پایگاه خبری فوتبالی - باخت بد موقع یونایتد رقابت کسب سهمیه را جذاب تر کرد.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد پایان بدی برای این فصل لیگ جزیره را سپری می‌کند و یک باخت 1-0 خارج از خانه دیگر را تجربه کرد، باخت آن ها به وستهم پس از باخت به برایتون جایگاه چهارم آن‌ها را در معرض خطر قرار داد. اشتباه مضحک دخیا هنگام مهار ضربه آرام بن رحما لحظه تعیین کننده بازی در لندن استادیوم بود. چکش ها با این پیروزی قدم بزرگی برای بقا در لیگ برداشتند، در نقطه مقابل شیاطین سرخ حالا تنها با یک امتیاز بیشتر و البته یک بازی کمتر نسبت به لیورپول در جایگاه چهارم جدول قرار دارند. در حالی که دخیا مقصر اصلی گل وستهم بود اما اریک تن هاگ هم اشتباهاتی داشت، باهم سه اشتباه او را بررسی می‌کنیم :

بازی دادن وخورست در پست شماره 10

وخورست نکات زیادی برای ارائه در تیم منچستر یونایتد ندارد و یکی از معدود نکات مثبت او قدرت او در توپ های هوایی است پس بازی دادن او در پست شماره 10 کاملا بی فایده است. این تصمیم هم‌چنین بازیساز اصلی آنها یعنی فرناندز را به بال چپ فرستاد، جایی که تاثیر او در بازی خیلی محدود تر می‌شود. اگر او می‌خواهد بازی کند که با حضور مارسیال آماده اشتباه است، باید در خط جلویی باشد تا فرناندز بتواند در بهترین پست خود بازی کند. 

عدم رسیدگی به مشکلات تیم در بازی های خارج از خانه 

خوشبختانه برای یونایتد، 3 بازی از 4 بازی باقی مانده شان در اولدترافورد است چرا که در بازی های خارج از خانه این فصل اغلب از قبل بازنده بوده اند. آن ها در خانه 9 تیم بالای جدول تنها یک امتیاز کسب کرده اند که آمار بسیار بدی است. تن هاگ هنوز برای این مشکل راه حلی پیدا نکرده است و روی یک شیوه اصرار داشته و در تطابق با شرایط متفاوت با شکست مواجه شده است، مشکلی که حل آن برای او در تابستان روبه رو باید یکی از مهم ترین اولویت ها باشد. 

نیمکت نشین کردن مگوایر

تن هاگ در صحبت های بعد بازی درمورد بازی دادن به وخورست گفت :" شما این ایده را متوجه می‌شوید. او بلند قد است و می‌تواند سر زنی کند. بحث توپ های بلند و توپ های دوم است که وخورست در این موقعیت ها بسیار خوب است." 

پس چرا مگوایر در خط دفاعی حضور نداشت؟ مایکل آنتونیو دقیقا از آن دست مهاجمانی است که او از نبرد تن به تن با آن ها لذت می‌برد. در عوض ویکتور لیندلوف کنار لوک شاو در قلب خط دفاعی حضور داشتند تا مالاسیا که نمایش خوبی نداشت و لایق حضور در ترکیب نبود از ابتدا بازی را شروع کند. 

2102