باخت بدموقع منچستر یونایتد مقابل تیم رده پانزدهمی

باخت بدموقع منچستر یونایتد مقابل تیم رده پانزدهمی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و وستهام یونایتد در ورزشگاه خانگی تیم وستهام یعنی ورزشگاه لندن به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی وستهام موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد یک باخت بد موقع در این فصل داشت چرا که اکنون در هفته های پایانی رقابت بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار داغ است. منچستر یونایتد با این باخت اکنون در رده چهارم جای گرفته است و فاصله کمی با تیم های پایین تر از خودش دارد.

در این بازی شیاطین سرخ در خط حمله مشکل بزرگی برای گلزنی داشتند و عملکرد مهاجم هایشان خوب نبود. رشفورد که مدت ها بود روی روند گلزنی بود، امشب عملکرد خوبی نداشت. به نظر می رسد که تیم اریک تن هاگ در خط حمله همچنان مشکلاتی اساسی دارد و باید دید که در بازی های پایانی لیگ برتر انگلیس اوضاع برایش به چه شکل پیش می رود.

در این بازی تک گل وستهام را سعید بن رحمه در دقیقه 27 بازی به ثمر رساند و به این ترتیب دروازه شیاطین سرخ در همان نیمه اول باز شد و پس از آن منچستر یونایتد هر چه تلاش کرد نتوانست به وستهام گل بزند.

تماشای خلاصه بازی وستهام 1-0 منچستر یونایتد

1470