باور کردنی نیست؛ این تیم لیگ برتری از شهر خودش کوچ می‌کند

باور کردنی نیست؛ این تیم لیگ برتری از شهر خودش کوچ می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی-در صورتی که مجوز حرفه ای تیم نساجی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تایید شود، این تیم دیدارهای خانگی‌اش را در استادیوم نقش جهان برگزار می‌کند.

به گزارش فوتبالی، نساجی به عنوان قهرمان فصل گذشته جام حذفی یکی از تیم های شرکت کننده در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. این تیم در بارگذاری مدارک به منظور حضور در بازی ها استادیوم نقش جهان را به عنوان استادیوم خانگی به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده است. نه تنها استادیوم شهید وطنی بلکه شهر قائمشهر به دلیل نداشتن هتل و یک سری از امکانات شرایط میزبانی از نساجی در بازی های لیگ قهرمانان آسیا را ندارد.

رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی هم این خبر را تایید کرد و گفت: «باشگاه نساجی مازندران تمام تلاش خود را صرف این موضوع می‌کند تا ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را برای این میزبانی آماده کند اما فعلاً ورزشگاه نقش جهان اصفهان را به AFC پیشنهاد دادیم.» 

نساجی پیش از این هم یک فصل به بهانه بازسازی استادیوم شهید وطنی از قائمشهر کوچ کرد اما ظاهرا این مدت زمان برای بازسازی استادیوم شهید وطنی برای نزدیک کردن شرایط آن به بازی های لیگ قهرمانان آسیا کافی نبود.

9098