انتقاد مدافع سابق منچستریونایتد از کاپیتان آرسنال

انتقاد مدافع سابق منچستریونایتد از کاپیتان آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - گری نویل قدرت رهبری مارتین اودگارد را در حالی زیر سوال برد که او همراه با آمار عالی اش هم‌چنان تیمش را در کورس قهرمانی رهبری می‌کند.
به گزارش فوتبالی، شاید هافبک نروژی آرسنال از آن مدل کاپیتان های کلیشه ای کلاسیک نباشد اما در این فصل بارها و بارها در اوج بوده است. مارتین اودگارد مقابل چلسی تسخیر شده بنظر می‌رسید، او بعد از بازی مقابل منچستر سیتی مورد انتقاد های فراوانی قرار گرفته بود و چند روز بعد در بازی مقابل چلسی پس از ایفا کردن نقشی مهم در برد 3-1 شاگردان میکل آرتتا، به شکل مردی که چیزی برای اثبات کردن داشت ظاهر شد. او که در بازی چلسی در بهترین فرم خود بود، با دو گل در نیمه اول نمایشی خستگی ناپذیر به اجرا گذاشت، نمایشی که جلوه‌گر عملکرد درخشان او در کل طول فصل بود. او حالا 14 گل را در کنار 8 پاس گل در این فصل لیگ جزیره به ثبت رسانده است. این‌که گاهی افراد آن را در جایگاه بازیکن یا کاپیتان زیر سوال می‌بردند تعجب آور است.

گری نویل بلافاصله بعد از شکست سنگین آرسنال در ورزشگاه اتحاد اودگارد را به باد انتقاد گرفت و وقتی صحبت از این بود که چه چیزی در تیم آرتتا مشکل داشت دستش را به سمت اودگارد نشانه گرفت و گفت :" من به مارتین اودگارد نگاه می‌کنم که بازیکن فوق‌العاده و حرفه ای است، همین‌طور زینچنکو ولی وقتی که به پرفشار ترین برهه فصل می‌رسید آیا آن ها می‌توانند تیم را رهبری کنند؟ بازیکنان ارشد تیم، امثال پارتی، زینچنکو یا اودگارد در دشوار ترین دوره فصل نتوانستند روی باقی تیم در زمین تأثیر مثبتی بگذارند. اودگارد احتمالا سخت ترین بازی اش رت مقابل منچستر سیتی گذراند."

پاسخ آرتتا به انتقاد ها از کاپیتان تیمش این‌گونه بود :" من آن نظرات را نمی‌خوانم. چیزی که می توانم بگویم این است که او برای ما استثنایی بوده، کافیست به مشارکت هر روزه او در تیم نگاه کنید و سپس به کاری که او هر روز برای تیم ما انجام می‌دهد توجه کنید، این استثنایی است. بازیکن کاملی که هر بار بازی کاملی از خود ارائه دهد وجود ندارد. اما کاری که مارتین در این فصل انجام داده، شایسته تحسین است. "

2102