تمجید پرز از زوج برزیلی رئال مادرید

تمجید پرز از زوج برزیلی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید به تمجید از رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور زوج برزیلی تیمش پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم‌های رئال مادرید و اوساسونا، فینال کوپا دل ری را برگزار کردند که در نهایت، لوس بلانکوس با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. رودریگو گوئس 2 گل رئال مادرید را به ثمر رساند. 

فلورنتینو پرز پس از قهرمانی لوس بلانکوس در کوپا دل ری گفت: "رودریگو؟ او حرف ندارد. واقعا جوان است و می خواهد به ما مادریدیستاها در تمام دنیا، لذت زیادی از بازی‌اش بدهد. او و وینیسیوس فوق العاده هستند. بسیار جوان می باشند و به این معناست که می توانیم در یک دهه آینده، از بازی آن‌ها بسیار لذت ببریم."

"وینیسیوس جونیور؟ او در پست خودش، بهترین بازیکن دنیاست. هر زمان که توپ به او می رسد، همه از کار خود دست می کشند تا ببینند او قرار است با توپ چه کار کند. متوقف کردن وینیسیوس بسیار سخت و در کل، بازیکنانی که قصد متوقف کردن او را دارند، خطاهای زیادی انجام می دهند. او جرو بحث می کند و کارت های زیادی می گیرد و من اصلاً این موضوع را درک نمی کنم. باید از بازیکنان شایسته خود دفاع کنیم. آن‌ها فوتبال را برای ما لذت بخش می کنند."

4416