پلی‌آف NBA/ لبران دوباره مچ کری را خواباند/ برد آسان میامی

پلی‌آف NBA/ لبران دوباره مچ کری را خواباند/ برد آسان میامی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های میامی هیت و لس آنجلس لیکرز در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند تا هر کدام، در سری خود، 2-1 از حریفان جلو بیافتند.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز 2 بازی حساس از دور دوم پلی آف برگزار شد. در اولین بازی که نیمه نهایی کنفرانس شرق بود، میامی در کاسیا سنتر میزبان نیویورک نیکس بود و سری با با تساوی 1-1 دنبال می شد. در این بازی، میامی با درخشش جیمی باتلر، کاملاً برتری خود را به حریفش دیکته کرد و توانست با نتیجه 105-86 به پیروزی برسد. جیمی باتلر با 28 امتیاز و مکس استروس با 19 امتیاز نقش بسزایی در پیروزی هیت داشتند تا بتوانند سری را 2-1 پیش بیافتند.

اما در جذاب‌ترین و پربیننده ترین بازی امروز، لس آنجلس لیکرز در کریپتو آرنا میزبان گلدن استیت وریرز بود. لیکرز در بازی قبلی با اختلاف زیادی شکست خورده بود و حالا می خواست از امتیاز میزبانی‌اش، بیشترین بهره را ببرد و همین کار را نیز کردند. لیکرز با درخشش دیویس و راسل با نتیجه127-97 به برد رسید تا سری را 2-1 جلو بیافتد. دیویس با 25 امتیاز، 3 ریباند، 3 توپ ربایی و 4 بلاک بهترین بازیکن لیکرز بود و البته از بازی 21 امتیازی راسل و لبران جیمز نیز نمی‌شود به راحتی گذشت. استفن کری نیز با 23 امتیاز برای وریرز آورد، اما برای جلوگیری از شکست اصلاً کافی نبود. 

4416