محمد صلاح یکی از بهترین‌های تاریخ است

محمد صلاح یکی از بهترین‌های تاریخ است

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ می گوید که محمد صلاح یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و مردم تا زمانی که این ستاره مصری لیورپول از میادین فوتبال خداحافظی نکند، متوجه کیفیت او نخواهند شد.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب تیم‌های لیورپول و برنتفورد از چهارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس را در استادیوم آنفیلد برگزار کردند که در نهایت، قرمزهای بندر مرسی ساید با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. تک گل این بازی را محمد صلاح  به ثمر رساند. این نوزدهمین گل صلاح در این فصل بود. 

به نقل از سایت گل، کلوپ درباره او به اسکای اسپورتس گفت: "نمی توانم ببینم که او دیگر گل نمی زند. طبیعت صلاح اینگونه است. او عاشق گلزنی است. مردم بعضی وقت‌ها فراموش می کنند که او چه قدر گل می‌سازد. برخی وقت‌ها در کارهای دفاعی نیز شرکت می کند. وقتی چند سال دیگر به عنوان یک مفسر برنامه بنشیند و حرف بزند، آن وقت مردم می فهمند که او چه بازیکن بزرگی بود. خیلی از مردم قدر این بازیکنان را نمی دانند تا زمانی که خداحافظی کنند و کفش‌هایشان را بیاویزند. برای من کاملاً واضح است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است."

"اگر مردم برای این حرفم به دنبال مدرک هستند، نمی دانم چه بگویم. او بازیکن سطح بالایی است و گل‌های زیادی به ثمر می رساند."

4416