صحبت‌های آلگری درباره بازی تعیین کننده مقابل آتالانتا

صحبت‌های آلگری درباره بازی تعیین کننده مقابل آتالانتا

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس معتقد است که دیدار روز یک شنبه مقابل آتالانتا می تواند در سرنوشت سهمیه لیگ قهرمانان بسیار تاثیرگذار باشد. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه از ساعت 14 به وقت تهران، تیم‌های آتالانتا و یوونتوس از چهارچوب هفته سی و چهارم سری آ در استادیوم شهر برگامو مقابل هم به میدان خواهند رفت. دو تیم در حالی پا به میدان می گذارند که بیانکونری با 63 امتیاز در رده سوم و آتلانتا با 58 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند و به گفته آلگری، این بازی بسیار مهمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده است. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، آلگری به خبرنگاران گفت: "به جز لحظاتی که بسیار سخت و دشوار بودند، تیم عملکرد خوبی داشته و توانستیم بجنگیم. باید قدم‌ به قدم جلو رویم. اول به آتلانتا فکر می کنیم و سپس موقعیت‌مان را در جدول بررسی می کنیم و بعد از آن به سراغ لیگ اروپا خواهیم رفت."

"یووه در شش بازی اخیر نتوانسته آتالانتا را شکست دهد و آتلانتا 3 برد به دست آورده. در خانه آن‌ها تیم قدرتمندی هستند. مهم ترین نکته کسب 3 امتیاز بازی است تا بتوانیم به هدف اصلی خود، کسب سهمیه لیگ قهرمانان برسیم. این بازی، در کسب سهمیه لیگ قهرمانان بسیار مهم است."

4416