ناراحتی ستاره آرسنال بابت از دست دادن صدر جدول

ناراحتی ستاره آرسنال بابت از دست دادن صدر جدول

پایگاه خبری فوتبالی - لیاندرو تروسارد وینگر بلژیکی آرسنال اعتراف کرد که بازیکنان این تیم بابت اتفاقات ماه اخیر بسیار ناراحت می باشند.

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته آرسنال با اختلافی 8 امتیازی نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار داشت و حالا امروز، آن‌ها 4 امتیاز کمتر از سیتیزن‌ها دارند و در رده دوم لیگ هستند. توپچی‌ها می توانستند بعد از 20 سال قهرمان انگلیس شوند، اما امتیازات زیادی از دست دادند تا عنوان قهرمانی از بین برود. 

به نقل از سایت گل، تروسارد به خبرنگاران گفت: "می دانستیم که سیتی به ما نزدیک خواهد شد، اما فکر می کنم همه چیز در دستان ما بود. قطعاً دیگر چنین مزیتی نداریم، اما می توانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم. اگر برنده از زمین بیرون می‌آمدیم، یک داستان دیگری بود. ما به سیتی اجازه دادیم که به کورس قهرمانی بازگردد و حالا از ما جلو زدند. داستان تلخی است، اما منچسترسیتی همیشه کیفیت خود را به رخ کشیده و هر سال در کورس قهرمانی حضور دارد. البته باز هم می گویم، خودمان به آن‌ها اجازه دادیم تا به صدر جدول برگردند. البته کارشان را سخت کردیم و خودمان نیز از هیچ تلاش و کوششی دست نکشیدیم. هنوز چیزی به پایان نرسیده و باید تا آخرین لحظه صبر کنیم."

4416