مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید قهرمان رقابت های جام حذفی اسپانیا شد اما این قضیه تنها خبر خوش برای هواداران رئال مادرید در این شب نیست.

به گزارش فوتبالی، همان طور که گمانه زنی هایی شده بود، لوکا مودریچ ستاره اهل کشور کرواسی رئال مادرید برای یک فصل دیگر در رئال مادرید خواهد ماند و در این تابستان قرار نیست رئال مادرید را ترک کند.

فابریزیو رومانو به تازگی با انتشار یک توییت اعلام کرد که لوکا مودریچ قرارداد خود را تا تابستان 2024 با رئال مادرید تمدید خواهد کرد و به این ترتیب او فصل آینده را هم در جمع سپیدپوشان توپ خواهد زد.

رومانو افزود که لوکا مودریچ برای تمدید قرارداد با رئال مادرید، یک پیشنهاد سنگین از فوتبال عربستان را رد کرده است و به این ترتیب ترجیح داده است که به جای رفتن به فوتبال خاورمیانه، به کار خود در رئال مادرید در اروپا همچنان ادامه دهد.

لوکا مودریچ در حال حاضر 37 ساله است و به این ترتیب قرار است که تا 38 سالگی خود در رئال مادرید حضور داشته باشد که یک سن بالا به حساب می آید اما عملکرد او به قدری خوب بوده است که رئال مادرید همچنان با او تمدید می کند و هواداران رئال مادرید هم از این قضیه رضایت دارند.

1470