سوال روز/ آیا یحیی می تواند از دل حواشی جام استخراج کند؟

سوال روز/ آیا یحیی می تواند از دل حواشی جام استخراج کند؟

پایگاه خبری فوتبالی– پرسپولیس با 6 بردی که در سال جدید به دست آورده، فقط دو هفته با قهرمانی در لیگ برتر فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس با بردی که مقابل پیکان به دست آورد، دوباره به صدر برگشت تا همچنان دست بالاتری را برای قهرمانی نسبت به رقبا داشته باشد. این پنجمین هفته پیاپی بود که پرسپولیس دیدار خود در لیگ را با برد پشت سر گذاشت و به امتیاز 60 رسید.

سرخ‌ها که اسفند سال قبل را با شکست به سپاهان آغاز کردند، در سال جدید تمام بازی‌هایشان در لیگ و حذفی را بردند تا مدعی جدی قهرمانی و البته جام حذفی باشگاههای کشور باشند.

 این عملکرد استثنایی در شرایطی رقم خورد که انواع و اقسام حواشی پرسپولیسی‌ها را احاطه کرده بود. حتی شنیده می‌شد مدیران پرسپولیس از گل‌محمدی راضی نیستند و به‌احتمال زیاد، برای فصل آینده به همکاری با او ادامه نمی‌دهند.

یحیی اما به دور از تمامی حواشی، سکوت کرد و تمرکزش را روی کیفیت فنی تیمش گذاشت و ورق را به سود خودش برگرداند. در هفته‌هایی که بازار بیانیه‌نویسی و گلایه‌ها حسابی رونق دارد، پرسپولیس یک به یک بازی‌هایش را برد تا در فصلی که رقابت تیم‌های میلی‌متری بود، شانس نخست قهرمانی لیگ باشد.

چهار مسابقه دیگر برای پرسپولیس در فصل جاری باقی مانده که اگر تمام آن‌ها را با برد پشت سر بگذارد، بدون اماواگر سه جام (لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام) را بالای سر خواهد. آن‌ها که کمتر از 1 ماه و نیم در کورس از سپاهان و استقلال عقب افتاده بودند، توانستند رقبا را در هفته‌های پایانی بگیرند. باید دید او می تواند از دل این همه حواشی، جام برای ویترین پرسپولیس به ارمغان بیاورد؟

البته نباید فراموش کرد که سپاهان همچنان شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. زردها منتظر کوچک ترین لغزش پرسپولیس در دو بازی باقیمانده مقابل گل گهر در تهران و نساجی در قائمشهر هستند. سپاهان هفته آینده در نقش جهان میزبان پیکان است و در بازی پایانی به کرمان خواهد رفت تا با تیم بحران زده مس بازی کند. شانس استقلال برای قهرمانی بسیار کم شده و باید معجزه رخ بدهد تا آبی ها قهرمان شوند. دو بازی سخت با دو تیم خوب مس رفسنجان در رفسنجان و تراکتور در تهران دارند و البته باید پرسپولیس و سپاهان هم حسابی بلغزند که البته به نظر نمی رسد به این راحتی ها بلغزند.

2509