برد خفیف لیورپول با گلزنی ستاره مصری

برد خفیف لیورپول با گلزنی ستاره مصری

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و برنتفورد در ورزشگاه آنفیلد که ورزشگاه خانگی تیم لیورپول است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در این بازی با تک گل ستاره مصری خود یعنی محمد صلاح موفق شد به پیروزی برسد. صلاح در این بازی گل لیورپول را در دقیقه 13 روی پاس ویرجیل فن دایک به ثمر رساند.

اکنون لیورپول از 35 بازی، 62 امتیاز دارد و در رده پنجم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. لیورپول به تلاش خود برای کسب سهمیه های اروپایی همچنان ادامه می دهد اما کار چندان آسانی ندارد. به طور کلی این فصل برای لیورپول آن طور که باید و شاید پیش نرفت و این تیم نتوانست در رقابت های مختلف در قامت یک مدعی ظاهر شود و باید دید که اوضاع برای لیورپولی ها در فصل آینده به چه شکل خواهد بود و یورگن کلوپ در این تیم می ماند یا برنامه دیگری برای آینده خود دارد. لیورپول در فصل گذشته با منچسترسیتی بر سر قهرمانی لیگ انگلیس رقابت کرد اما امسال خبری از این قضیه نبود.

تماشای خلاصه بازی لیورپول 1-0 برنتفورد

1471