حسینی: مشکل ما این بود که مظلوم بودیم/ شایسته باخت نبودیم

حسینی: مشکل ما این بود که مظلوم بودیم/ شایسته باخت نبودیم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: ورزشگاه ما انقلاب کرج است، اما تصمیماتِ گرفته شده باعث شد در ورزشگاه آزادی بازی کنیم.

به گزارش فوتبالی، ساسان حسینی پس از دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس که به شکست یک بر صفر پیکانی‌ها انجامید، اظهار داشت: داور اخطار بیهوده‌ای به من داد و باعث شد از بازی بعدی محروم شوم. او چهار بازیکن ما را محروم کرد؛ هفته آینده مقابل سپاهان باید چه کنیم؟ پرسپولیس یک موقعیت نصف و نیمه هم نداشت، اما من دو فرصت گلزنی داشتم. از بازیکنان و مربیان تیم پیکان تشکر می‌کنم و به نظرم مشکل ما این بود که مظلوم بودیم.

وی در مورد تصمیمات موعود بنیادی‌فرد داور مسابقه تصریح کرد: با هر داوری می‌خواهیم صحبت کنیم، به ما می‌گویند صحبت نکن؛ وگرنه اخراجت می‌کنیم! چون جوان هستیم، نمی‌توانیم حرف بزنیم؟ بازیکنان تیم‌های دیگر سر داور می‌ریزند و او کارت نشان نمی‌دهد. من یک خطا کردم که داور به من اخطار داد.

مهاجم پیکان با بیان اینکه تیمش بازی بسیار خوبی مقابل تماشاگران پرسپولیس ارائه کرد، گفت: شایسته باخت نبودیم، اما اتفاقاتی دست به دست هم داد و باعث شکست‌مان شد. در این مسابقه با غیرت و شرافت بازی کردیم. نمی‌دانم چه بگویم. ورزشگاه ما انقلاب کرج است، اما تصمیماتِ گرفته شده باعث شد در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. سر «هیچی» گل خوردیم و به نظرم سربلند بودیم. 

2636