رکورد جدید هری کین: از وین رونی عبور کرد

رکورد جدید هری کین: از وین رونی عبور کرد

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین با گلزنی برای تاتنهام در مقابل کریستال پالاس یک رکورد جدید را ثبت کرد و با عبور از وین رونی به دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم انگلیسی به رکورد 209 گل در لیگ برتر انگلیس رسید چرا که روی ارسال پدرو پورو توانست با ضربه سر گلزنی کند و دروازه پالاس را باز کند.  هری کین پیش از این با گلش مقابل منچسترسیتی به بهترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام تبدیل شده بود و اخیرا هم به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس تبدیل شده است چرا که با ضربه پنالتی مقابل ایتالیا توانست از رونی عبور کند.

کین در بازی مقابل نیوکاسل توانسته بود با رونی برابری کند و حالا از او عبور کرده است. در تاریخ لیگ انگلیس فقط آلن شیرر با 266 گل بالاتر از هری کین قرار دارد. 

تاتنهام در بازی مقابل کریستال پالاس کار بسیار دشواری داشت که ضربه کریستین رومرو نیز به تیرک خورده بود و این نگرانی وجود داشت که در این بازی پیروز نشوند اما در نهایت هری کین توانست گل پیروزی بخش را به ثمر برساند و حالا تاتنهام شانس زیادی برای کسب سهمیه اروپایی در فصل آینده دارد هر چند که مشخص نیست که ایا هری کین فصل آینده هم در همین تیم بازی می کند یا مقصدی جدید را برای خود انتخاب می کند.

4125