بازداشت بازیکن کلمبیایی به علت جاسازی کوکایین در چهار جفت کفش

بازداشت بازیکن کلمبیایی به علت جاسازی کوکایین در چهار جفت کفش

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو لئون اوسوریو بازیکن اسبق فوتبال کلمبیا در حالی برای سومین بار توسط پلیس مواد مخدر کلمبیا بازداشت شد که کوکایین را در چهار جفت کفش جاسازی کرده بود.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که تجربه حضور در اتلتیکو ناسیونال را دارد و چندین جام با این تیم کسب کرده بود، در پرواز از شهر ریونگره در نزدیکی مدلین به سوی مادرید می خواست 1849 گرم کوکایین را جا به جا کند.

در فرودگاه، مقامات پلیس به او مشکوک می شوند و متوجه می شوند که کوکایین را در چهار جفت کفش جاسازی کرده است. اوسوریو یک ماه است که در بازداشت به سر می برد که پلیس در روز جمعه این خبر را تایید کرد. در ویدیویی که توسط پلیس کلمبیا منتشر شده، اوسوریو در کنار ماموران پلیس دیده می شود.

این فوتبالیست بازنشسته و 52 ساله در سال 2002 در حین جا به جایی کوکایین به میامی بازداشت شده بود که پس از پرداخت وثیقه آزاد شد و در سال 2016 نیز دوباره در مدلین بازداشت شد و به مدت پنج سال در حبس خانگی قرار داشت. 

این اولین باری نیست که در کشور کلمبیا بازیکنی از فوتبال به خاطر حمل مواد مخدر بازداشت می شود. به طور مثال در سال 2021 نیز آنتونی ده آویلا توسط پلیس مواد مخدر در شهر ناپولی در ایتالیا بازداشت شد. سال قبلش هم جان ویافارا به علت قاچاق مواد مخدر به آمریکا بازداشت و به این کشور بازداشت شد. لوئیز آلفونسو بندیتو و ویلسون پرز نیز با مشکلات مشابهی مواجه شده اند.

4125