رسمی؛ کاپیتان تاتنهام ادامه فصل را از دست داد

رسمی؛ کاپیتان تاتنهام ادامه فصل را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - هوگو لوریس کاپیتان فرانسوی تاتنهام، به خاطر مصدومیت از ناحیه ران پا نمی تواند در ادامه فصل برای تیم شمال لندنی به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، 2 هفته قبل یک دیدار عجیب و غریب در لیگ برتر انگلیس انجام شد. تیم‌های نیوکاسل و تاتنهام در حالی در سنت جیمز پارک مقابل هم صف آرایی می کردند که هردوتیم برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگیدند، اما تنها پس از 21 دقیقه، تاتنهام با 5 گل از حریفش عقب افتاده بود و در نهایت با نتیجه شش بر یک تن به شکست داد. البته این شکست تنها نکته تلخ بازی برای تاتنهامی‌ها نبود، بلکه هوگو لوریس نیز در آن بازی مصدوم شد و نتوانست تا پایان به کارش ادامه دهد. 

به نقل از سایت گل، رایان میسون سرمربی موقت تاتنهام درباره لوریس به خبرنگاران گفت: "هوگو فصل را از دست داد. نتایج تست‌ها به دست ما رسید و آن‌ها ناامید کننده بودند. از این موضوع می ترسیدیم که مصدومیتش جدی باشد، به همین خاطر تست‌های بیشتری انجام دادیم و حالا مطمئن هستیم که او هوگو دیگر در این فصل نمی تواند برای ما بازی کند."

امروز تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود میزبان کریستال پالاس خواهد بود و فریزر فورستر به جای هوگو لوریس در دروازه تاتنهام خواهد ایستاد.

4416