سرمربی لیورپول تلویحاً با لیگ قهرمانان اروپا وداع کرد

سرمربی لیورپول تلویحاً با لیگ قهرمانان اروپا وداع کرد

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ انتظار دارد لیورپول سهمیه لیگ قهرمانان سال بعد را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، برد چهارشنبه لک لک ها مقابل فولام، با باخت منچستر یونایتد به برایتون همراه شد و این به معنای آن است که فاصله تا جایگاه چهارم منچستر یونایتد به 4 امتیاز کاهش پیدا کرده است.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اقرار می‌کند که حتی 5 پیروزی متوالی آن ها در روند تیم هایی که آن ها برای رسیدن به 4 تیم ابتدایی در تعقیبشان هستند، تاثیری ندارد. در رقابت کسب سهمیه یونایتد با یک بازی کم‌تر نسبت به لیورپول 2 امتیاز کمتر از نیوکاسل رده سومی دارد در حالی که لیورپول توسط تیم برایتون نیز تحت فشار است که با وجود دو بازی عقب افتاده تنها 4 امتیاز کمتر دارند.

کلوپ در این باره گفت :" تیم های دیگر در موقعیت خیلی بهتری  قرار دارند چرا که بازی ها را می‌برند، ما هیچ شانسی نداریم و فقط می‌توانیم که اجازه ندهیم تیمی از در جدول از ما جلو بزند، کاری که درمورد همه تیم ها (برایتون) از دست ما بر نمی‌آید. ما 59 امتیاز داریم و یونایتد 63 امتیاز در نتیجه ما می‌توانیم در بهترین حالت 71 امتیاز کسب کنیم و یونایتد برای رسیدن به این امتياز تنها به 8 امتیاز از 5 بازی احتیاج دارند، 8 امتیاز از 15 امتیاز ممکن. فکر می‌کنم این کار را خواهند کرد.

2102