توصیه رییس لالیگا به بارسلونا: راه رئال مادرید را دنبال کنید، نه چلسی

توصیه رییس لالیگا به بارسلونا: راه رئال مادرید را دنبال کنید، نه چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رییس لالیگا به بارسلونا و روسای این باشگاه توصیه کرد تا رئال مادرید را الگوی خود در حوزه نقل و انتقالات قرار دارند. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در تابستان 2022 اقدام به استفاده از چند اهرم مالی کرد تا بتواند بازیکنان جدید خریداری نماید. البته آن‌ها فکر می کردند که بتوانند در کوتاه مدت این ضررهای مالی را جبران کنند، اما هنوز موفق به انجام آن شده‌اند. آن‌ها حق فروش تلویزیونی و 5% از درآمد سالیانه خود را به خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص داده‌اند. 

در آن سو، رئال مادرید همیشه در خرید بازیکنان جدید محتاط عمل کرده و توانسته تراز مالی خود را مثبت نگه دارد

به نقل از سایت گل، حالا تباس به خبرنگاران گفت: "اگر مبلغی که بارسلونا سرمایه‌گذاری بیشتر بود و نمی توانستند آن را پرداخت کنند، آن وقت نگران می شدم. رئال مادرید دو سال را بدون هیچ سرمایه گذاری سپری کرد. لوکوموتیو ما که رئال مادرید است، چنین سرمایه گذاری‌های وحشتناک انجام نداده، چون فکر می کنند تیم خوبی دارند و من نیز تا زمانی که تیم‌های اسپانیایی رقابتی باشند، نگران نیستم. مادرید با شکست چلسی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید. توپ طلا در اسپانیاست و همچنین بازیکنان بااستعدادی مثل وینیسیوس داریم. امسال کمتر از سال‌های قبل فروش بازیکن داشتیم و بازیکنان باکیفیت در اسپانیا ماندند. بارسلونا قرار است چند بازیکن خود را برای درآمد زایی به فروش برساند."

4416