نورافکن: این فوتبال حرفه‌ای نیست

نورافکن: این فوتبال حرفه‌ای نیست

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال سپاهان از نحوه برنامه‌ریزی سازمان لیگ گلایه کرد.

به گزارش فوتبالی، امید نورافکن پس از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و تیم حریف در نیمه اول به خوبی توانست ما را کنترل کند. موقعیت‌هایی هم در ضدحملات داشتند و فوتبال خوبی را از خود به نمایش گذاشت. ما هم در نیمه دوم فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم

وی ادامه داد: فرشاد احمدزاده در این مسابقه فوق‌العاده بازی کرد. خدا را شکر می‌کنم که توانست در روزی که فرزندش در حال به دنیا آمدن است گلزنی کند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه گله‌ای از برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ دارم، ادامه داد: می‌خواهم با مردم اصفهان و هواداران سپاهان صحبت کنم. ما در نیمه فصل اول مقابل پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج بود، اما آنها فردا در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس خواهند بود. این شرایط یکسان نیست. این فوتبال حرفه‌ای نیست. رسماً میزبانی را از یک تیم گرفته‌اند و به تیم دیگری داده‌اند.

نورافکن گفت: آیا عدالت برقرار شده است که پرسپولیس میزبان است و می‌تواند هوادارانش را به ورزشگاه بیاورد؟ چطور ممکن است که سه هفته مانده به اتمام مسابقات چنین تصمیمی بگیرند؟ بدون شک این موارد کمک‌هایی است که سازمان لیگ می‌کند. کاری به باشگاه پرسپولیس ندارم، بلکه برنامه‌ریزی سازمان لیگ اشتباه است.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر برای تیم سپاهان شانس قهرمانی قائل است، خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر صدرجدول هستیم. هفته پیش امتیاز حساسی را از دست دادیم و این واقعیت است. امروز با بازی خوب خود به صدر جدول برگشتیم. امیدواریم که بازی فردا تیم پیکان هم به گونه‌ای باشد که ما صدر جدول بمانیم. هفته آینده با پیکان بازی داریم و محکم ظاهر خواهیم شد تا قهرمانی را برای هواداران خوب سپاهان کسب کنیم.

2636