بازگشت ستاره منچسترسیتی در بازی مقابل رئال مادرید

بازگشت ستاره منچسترسیتی در بازی مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر سیتی خوش بین است تا برای بازی لیدز دوباره کوین دی بروینه را در اختیار داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، ستاره بلژیکی سیتیزن ها برد مقابل فولام و وستهم را با یک ضربه از دست داد.  این مهره مهم پس از بازگشت به تمرینات در روز پنجشنبه می‌تواند مستقیما برای بازی یکشنبه تیمش مقابل لیدز به ترکیب برگردد.منچستر سیتی می‌تواند با برد مقابل لیدز فاصله خود با آرسنال را در صدر جدول به 4 امتیاز افزایش دهد

گواردیولا درباره او گفت :" او دیروز تمرین کرد و خوب بود، امروز تمرین خواهیم کرد و بعد از آن تصمیم خواهیم گرفت. از دست دادن 1 هفته یا 10 روز در این دوره از فصل مشکلی نیست، این اتفاق برای ناتان (آکه) هم افتاد، اگر مشکلی نداشته باشد می‌تواند بازی کند.

بازی رفت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه فرا می‌رسد اما گواردیولا اصرار دارد که وقتی بحث تصمیم درباره زمان بازگشت دیبروینه یا انتخاب بازیکنان در میان باشد، او به این‌که با چه تیمی بازی دارد فکر نمی‌کند.
او در این مورد گفت :" بازی ها و تنش های زیادی وجود دارد، می‌بینم که بازیکنان واقعا بعد از بازی مقابل فولام و وستهم خسته شده اند. باید ببینم که بازیکنان چطور خود را بازیابی می‌کنند آن هم تنها سه روز بعد از بازی قبلی. من باید روی این موضوع تمرکز کنم که آن ها از نظر بدنی و ذهنی در چه شرایطی قرار دارند و بعد به بازی با رئال مادرید فکر کنم. لیگ بسیار مهم است  و برای ما مهم است که 4 امتیاز از آرسنال پیش بیفتیم، واقعا مهم است، تمام تمرکز روی بازی آینده است. "
2102