واکنش سرمربی نیوکاسل به شایعه تمایل به نیمار و رونالدو

واکنش سرمربی نیوکاسل به شایعه تمایل به نیمار و رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - ادی هو سرمربی نیوکاسل روز جمعه به شایعه تمایل تیم انگلیسی به ستارگانی نظیر کریستیانو رونالدو و نیمار واکنش نشان داد و گفت که این باشگاه فعلا نمی خواهد چنین بازیکنانی را بخرد چرا که تمرکزش روی کسب جواهرات آینده فوتبال دنیا است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی نیوکاسل در مورد شایعه خرید نیمار و رونالدو گفت:"نمی توانیم به چنین بازیکنانی نزدیک شویم چرا که آنها بهترین های دنیا هستند. در شرایط پرداخت هزینه خرید چنین بازیکنانی و دستمزدهایشان نیستیم و به همین خاطر باید به سراغ بازیکنان جوان برویم و آنها را به ستارگان فوتبال دنیا تبدیل کنیم."

مالکیت دولت عربستان بر باشگاه نیوکاسل باعث شده تا شایعاتی در مورد انتقال ستارگان فوتبال دنیا به این تیم مطرح شود. آنها بیش از 250 میلیون یورو روی خرید بازیکنان جدید سرمایه گذاری کرده اند و شایعاتی در مورد تمایل آنها به نیمار و رونالدو نیز مطرح شده است.  ادی هو در ادامه بیان کرد:"بهترین گزینه این است که پیش از این که قیمت بازیکنان افزایش پیدا کند، آنها را به خدمت بگیریم. شایعاتی نظیر نیمار و رونالدو از اولین روز مطرح هستند. همه تصور می کنند که ستارگان بزرگ فوتبال دنیا به نیوکاسل می روند اما در حال حاضر سبک خریدهای ما این نیست و از نظر مالی توان چنین خریدهایی را نداریم. بازار نقل و انتقالات خیلی مشکل است. نمی توانیم یک اسم را انتخاب کنیم و آن را به خدمت بگیریم. باید به کار خود از نظر اقتصادی و ورزشی فکر کنیم."

نیوکاسل بازیکنانی نظیر نیک پاپ و کیران تریپیر را با قیمتی معقول خریده و سرمایه گذاری بزرگی روی جذب بازیکنانی نظیر برونو گیمارائش، اسون بوتمن، الکساندر ایساک و آنتونی گوردون داشته است. 

4125