اوسیمهن، قهرمانی با 18 بخیه بر صورتش

اوسیمهن، قهرمانی با 18 بخیه بر صورتش

پایگا خبری فوتبالی - گل قهرمانی ناپولی در اسکودتو در فاصله پنج بازی به پایان توسط ویکتور اوسیمهن به ثبت رسید.

به گزارش فوتبالی، مهاجم نیجریه ای در 34 بازی فصل خود 27 گل زده که 22 تایش در سری آ بوده و به همین خاطر به آقای گل مسابقات  تبدیل شده است. قدرت بدنی، انرژی و دوندگی این بازیکن فوق العاده است.

اوسیمهن در ناپولی به یک ستاره تمام عیار تبدیل شده است. این بازیکن از زمان حضورش در تیم ایتالیایی رشد مشهودی داشته است. اوسیمهن پیش از این فصل در 42 بازی  و 4180 دقیقه در ناپولی 28 گل زده بود و میانگین هر 149 دقیقه یک گل را داشت اما در این فصل بهترین نمایش خود را داشته و خوش درخشیده است. 

مهاجم نیجریه ای زندگی سختی را داشته است. او در سه سالگی مادرش را از دست داد و در کودکی پشت چراغ قرمز به ماشین ها آب می فروخت. قهرمانی در جام جهانی زیر 17 سال اما زندگی او را تغییر داد. راهی ولفسبورگ شد اما شرایط برایش خوب پیش نرفت.

اوسیمهن در سال 2018 به مالاریا مبتلا شد که همین مسئله باعث شد تا در تست پزشکی باشگاه زولته وارخم رد شود. ویکتور در شارلوا دوباره متولد شد که در 36 بازی خود در این تیم 20 گل زد که بعد از آن به لیل رفت و در آن جا هجده گل زد. درخشش در لیگ فرانسه باعث شد تا ناپولی با پیشنهادی 50 میلیون یورویی به سراغش برود. 

مصدومیت و ابتلا به کرونا باعث شد تا اولین فصل اوسیمهن در ناپولی دشوار باشد و در فصل دومش در بازی اینتر و ناپولی برخورد شدیدی با اشکرینیار داشت که باعث شد تا صورتش کاملا ویران شود و مجبور شود که با 18 بخیه در سر و صورتش بازی کند. اوسیمهن از آن جا به بعد از ماسکی استفاده کرد که از نظر هواداران ناپولی به ماسک شانس او تبدیل شده است. 

اوسیمهن حالا در سن 24 سالگی ستاره اصلی ناپولی است و بسیاری از باشگاه های فوتبال اروپا رویای داشتن او را در اختیار دارند.

4125